Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
maandag verzonden
Crowdfunding, de hype voorbij
haal maximale waarde uit jouw crowdfundingcampagne
2014 || Paperback || Martijn Arets e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar
Crowdfunding, dé alternatieve vorm van financieren, wordt gezien als de nieuwe heilige graal. Maar wat is er nu écht nieuw aan deze vorm van financiering en is het wel zo waardevol als iedereen roept? Of kun je er in sommige gevallen maar beter niet aan beginnen? Hoe ziet de toekomst van crowdfunding eruit? En als je besluit te crowdfunden, hoe haal je dan maximale waarde uit de campagne? Geld is namelijk niet altijd het meest waardevolle resultaat van een campagne.
In 'Crowdfunding, de hyp...
maandag verzonden
We moeten eens koffie drinken
over een creatieve industrie die niet bestaat
2015 || Paperback || Koen van Vliet e.a. || Eburon
'De creatieve industrie'. Het is een industri