Crowdfunding, de hype voorbij

haal maximale waarde uit jouw crowdfundingcampagne

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
15,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789059727588
Uitgever: Eburon
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Martijn Arets Ronald Kleverlaan Marije Lutgendorff Koen van Vliet
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2014
NUR: Economie en bedrijf algemeen

Crowdfunding, dé alternatieve vorm van financieren, wordt gezien als de nieuwe heilige graal. Maar wat is er nu écht nieuw aan deze vorm van financiering en is het wel zo waardevol als iedereen roept? Of kun je er in sommige gevallen maar beter niet aan beginnen? Hoe ziet de toekomst van crowdfunding eruit? En als je besluit te crowdfunden, hoe haal je dan maximale waarde uit de campagne? Geld is namelijk niet altijd het meest waardevolle resultaat van een campagne.

In 'Crowdfunding, de hype voorbij' zetten vier ondernemers, elk vanuit hun eigen professionele ervaring, crowdfunding (weer) met beide benen op de grond. Ze schetsen de geschiedenis en context van crowdfunding en gaan uitgebreid in op de stappen en afwegingen die belangrijk zijn om een campagne optimaal in te richten. Zo dagen ze jou uit om maximale waarde uit jouw crowdfundingcampagne te halen.

Met dit boek kun je meteen aan de slag met je crowdfundingcampagne. De praktische informatie is voorzien van kritische kanttekeningen, waardoor de schrijvers je zowel op strategisch als operationeel niveau wegwijs maken in de wereld van crowdfunding.