Zoekfilters

Categorie
Marketing (2)

E-books (3)

44,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Commerciële calculaties 1 / Druk 8 (e-book)

Rekenen op NIMA A-niveau

2020 || E-book via Bookshelf || John Smal e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

• Gericht op zowel strategische als operationele marketingplannen;

• geeft studenten een goed inzicht in commerciële berekeningen aan de hand van praktische voorbeelden;

• optimale voorbereiding op het calculatiedeel van het NIMA A-examen.

Commerciële calculaties 1 sluit nauw aan bij de wens van veel hbo-docenten marketing om hun studenten in staat te stellen commerciële berekeningen te maken voor strategische en operationele plannen in het werkveld.

Dit boek biedt een systematisch e...

44,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Commerciële calculaties 1 / Druk 7 (e-book)

rekenen op Nima A-niveau

E-book via Bookshelf || John Smal || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Commerciële calculaties 1 biedt je een systematisch en duidelijk overzicht van het type calculaties dat op het NIMA A-examen aan de orde kan komen. Het boek is zeer populair vanwege de heldere opgaven, de begrijpelijke uitleg en de vele praktijkvoorbeelden.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 1?

* Goede voorbereiding op het calculatiedeel van het NIMA A-examen;

* geeft je een goed inzicht in commerciële berekeningen;

* gericht op zowel strategische als operationele plannen.

Commerciële...

80,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Marketing Kernstof / Druk 9 (e-book)

2020 || E-book via Bookshelf || Hans Vosmer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel...