Marketing Kernstof / Druk 9 (e-book)

Voorzijde
Inkijkexemplaar
80,95
Direct beschikbaar
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001593568
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: E-book via Bookshelf
Auteur: Hans Vosmer John Smal
Druk: 9
Pagina's: 649
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2020
Vervanger van: 9789001862909
Categorie: Marketing Marketing: inleidingen
NUR: Marketing

Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel onderdeel van marketing. De nieuwe editie voldoet aan de meest recente NIMA-exameneisen voor de examens voor de module NIMA A1 Marketing Medewerker en de specialisatiemodule NIMA A2 Marketing Medewerker.

Bij dit boek is een apart opgavenboek beschikbaar Marketing Kernstof Opgaven.

- Zeer complete introductie op het vakgebied marketing;

- sluit aan bij NIMA-A exameneisen;

- rijke digitale ondersteuning en apart oefenboek Marketing Kernstof Opgaven.

Bij dit studieboek hoort een rijke digitale leeromgeving, Prepzone. https://campagnes.noordhoffuitgevers.nl/prepzone-titellijst/) Met Prepzone kunnen studenten zich slim voorbereiden op tentamens dankzij oefentoetsen, video’s en begrippentrainers. Ze krijgen twee jaar toegang tot Prepzone met de code voorin hun nieuwe boek. Docenten kunnen met Prepzone profiteren van extra lesmateriaal, opdrachten, collegesheets en casuïstiek door in te loggen met hun Noordhoff docentaccount.

Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats.

Doelgroep

Geschikt voor hbo-studenten die een commerciële, bedrijfskundige of bedrijfseconomische opleiding volgen en voor studenten en professionals die zich voorbereiden op het NIMA A-examen. Het boek is te gebruiken vanaf de propedeuse.

De auteur

Hans Vosmer is docent Marketing Management aan Nyenrode Business Universiteit. Eerder was hij docent aan de opleiding Commerciële Economie van Hogeschool van Amsterdam. Hij zat in de examencommissie van het NIMA.