Zoekfilters

Categorie
Marketing (2)

E-books (4)

40,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Introductie ondernemingsplan & financiële besturing / Druk 3 (e-book)

E-book via Bookshelf || A.W.W. Heezen || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Dit boek richt zich op studenten van alle opleidingen in het hoger onderwijs waar Bedrijfseconomie een vak is. Het brengt studenten theoretische kennis over bedrijfseconomie bij aan de hand van het opstellen van een ondernemingsplan. De gegevens die hierbij gebruikt worden, zijn afkomstig van een 'echt' jong bedrijf. De oprichters lichten toe hoe ze de start van hun onderneming hebben aangepakt en de bankmedewerker geeft aan wat de financieringsmogelijkheden zijn. Zo komen alle relevante basi...

67,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie (e-book)

E-book via Bookshelf || J.M.G. Floor, W.F. van Raaij & M.Y. Bouwman || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 studenten zijn ermee opgeleid. Het geïntegreerde marketingcommunicatieplan staat centraal in het boek.

Waarom kiezen voor Marketingcommunicatiestrategie?

- ijzersterke methode met zeer goede positie in de hbo-/wo-markt;

- geschreven door gerenommeerde auteurs;

- veel extrastudie-, oefen- en toetsmater...

52,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Marktonderzoek / Druk 9 (e-book)

E-book via Bookshelf || Roelof Kooiker, Mirjam Broekhof & Harm Stumpel || Noordhoff || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

Marktonderzoek is het complete basisboek voor studenten die werken aan een marktonderzoek. Dit boek leert je hoe je zelf een marktonderzoek kunt doen en welke methoden van dataonderzoek en data-analyse je kunt toepassen.

Waarom kiezen voor Marktonderzoek?

* compleet basisboek over marktonderzoek;

* bevat veel praktische tips en aanwijzingen;

* veel extra studie- en oefenmateriaal online.

In Marktonderzoek staat het onderzoeksproces centraal. De relatie tussen opdrachtgever en onderzoeksbureau...

48,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 4 (e-book)

E-book via Bookshelf || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Geschreven door gerenommeerde auteur

- heldere en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing

- compleet en toch beknopt.

Dit boek laat studenten kennismaken maken met het vakgebied marketing en leert ze hoe ze een slagvaardig marketingbeleid kunnen uitstippelen. Compleet en toch beknopt.

Inleiding tot de marketing gaat in op actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op marketinggebied. Het belicht bijvoorbeeld uitgebreid de doorbraak van online marketing, de invloed van social...