Zoekfilters

Verschijningsvorm
Digital (delivered ele... (2)

E-books (4)

33,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Marketingplan voor ondernemers in het MKB / Druk 2 (e-book)

E-book via Bookshelf || Marteyn Roes & Nino Adamo || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- biedt zowel een kennismaking als een overzicht voor studenten en ondernemers zonder directe economische voorkennis;

- biedt een hoog studierendement door de uitgebreide praktijkvoorbeelden, stappenplannen, checklists en aanvullend materiaal op de website;

- is zowel geschikt voor onderwijs als voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (MKB);

- besteedt uitgebreid aandacht aan internet en nieuwe media.

Een marketingplan schrijven voor het MKB vraagt om een pragmatische benadering. Aan ...

39,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

De imagineer (eBook)

ontwerp beleving met betekenis

Digital (delivered electronically) || Gabriƫlle Kuiper & Bert Smit

In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het vertelt een verhaal, waardoor de gebruiker zich ermee verbonden voelt. De imagineer is de persoon die deze beleving en betekenisgeving ontwerpt en regisseert.

Dit boek gaat over de imagineer en zijn werkmethode. In drie delen wordt de manier ...

38,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

De kunst van cultuurmarketing (eBook)

Digital (delivered electronically) || Ruurd Mulder

Het wordt er voor culturele instellingen niet eenvoudiger op: de concurrentie die zij ondervinden van andere vormen van vrijetijdsbesteding is enorm, de overheid is voorzichtig met het verstrekken van subsidies en het publiek bezuinigt op kunst en cultuur. Daarom is het van groot belang dat de culturele sector verder professionaliseert op het gebied van marketing en promotie.<

In 'De kunst van cultuurmarketing' brengt de auteur het marketingvak en de wereld van kunst en cultuur nader tot elka...

12,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Sociale media strategie in 60 minuten (e-book)

E-book via Adobe (ePub) || Jarno Duursma || Haystack, Uitgeverij || met inkijkexemplaar

Wilt u sociale media slim, serieus en succesvol inzetten? Dan is dit boek een absolute aanrader. Sociale media kunnen u zakelijk veel opleveren, als u weet wat u ermee wilt bereiken.

Jarno Duursma beschrijft een praktisch stappenplan waarmee u snel een succesvolle sociale media strategie ontwikkelt.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerk...