Zoekfilters

Verschijningsvorm
E-book via Bookshelf (2)

E-books (3)

52,95
 Direct beschikbaar
+
Bestel

GeoWijzer / Druk 2 (e-book)

E-book via Bookshelf || Alice Peters & Frans Westerveen || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Geowijzer is een overzichtelijke en toegankelijk geschreven aardrijkskundemethode voor de pabo. Zeer geschikt voor zelfstudie en een goede voorbereiding op de onderwijspraktijk.

Waarom kiezen voor GeoWijzer?

* toegankelijke aardrijkskundemethode;

* voldoet aan de eisen van de SLO-handreiking;

* online toetsen met feedback en studieadvies.

Dit boek behandelt zowel de kerndoelen van Ruimte, als de aardrijkskundige kerndoelen van Mens en Samenleving en Natuur en Techniek. Je krijgt te maken met...

59,50
 Direct beschikbaar
+
Bestel

GeoWijzer / Druk 3 (e-book)

E-book via Bookshelf || Alice Peters, Frans Westerveen & Andreas Boonstra || Noordhoff

Geowijzer is een overzichtelijke en toegankelijke aardrijkskundemethode voor de pabo. Het biedt studenten een goede voorbereiding op de onderwijspraktijk en is zeer geschikt voor zelfstudie. De methode behandelt de kerndoelen van Ruimte en de aardrijkskundige kerndoelen van Mens en Samenleving en Natuur en Techniek. De meest actuele thema┬┤s en nieuwste inzichten uit het vakgebied komen aan bod. Daarnaast is er aandacht voor de aardrijkskundige aspecten uit de canon van Nederland. Het eerste ...

27,00
 Direct beschikbaar
+
Bestel

Denken over regio's (eBook)

geografische perspectieven

Digital (delivered electronically) || Ben de Pater, Oedzge Atzema, Ron Boschma, Peter Druijven, Peter Groote, Bettina Hoven, Virginie Mamadouh & Kees Terlouw

Het succes van bedrijven zoals McDonalds en IKEA wordt vaak gezien als het definitieve bewijs van de groeiende mondiale eenvormigheid. Mensen maken zich zorgen over deze toenemende uniformiteit van de wereld. Gebieden verliezen hun eigenheid; steden en regio's gaan steeds meer op elkaar lijken. Maar wie goed om zich heen kijkt, ziet ook het omgekeerde. Mondiaal opererende multinationals verbinden hun productnamen bijvoorbeeld graag aan historische regios, ICT-bedrijven vestigen zich in region...