Zoekfilters

Auteur
A.G.M. van den Bosch (2)
A.J. van Aken (2)
Jessica Domen (2)
» Toon alle opties (2)
Taal
Nederlands (14)

Studieboeken (15)

72,50
Leverbaar vanaf 11 juli
met 5% korting 68,88
+
Bestel

Statistiek met MyLab / Druk 14

2025 || Paperback || James McClave e.a. || Pearson Benelux B.V.

40,00
Leverbaar vanaf 21 juli
met 5% korting 38,00
+
Bestel

De Fiscale Jaarrekening Opgavenboek / Druk 4

2025 || Paperback || A.G.M. van den Bosch e.a. || Convoy Uitgevers BV

77,50
Leverbaar vanaf 9 januari 2026
met 5% korting 73,63
+
Bestel

Management, 16e editie met MyLab NL toegangscode

2025 || Paperback || Stephen Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V.

79,95
Leverbaar vanaf 9 januari 2026
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 9

2025 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V.

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de ...

49,95
Leverbaar vanaf 3 februari 2026
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Sportmanagement met MyLab / Druk 5

2025 || Paperback || Marije van 't Verlaat || Pearson Benelux B.V.

59,50
Leverbaar vanaf 21 juli
met 5% korting 56,53
+
Bestel

ABM4 De Fiscale Jaarrekening Theorieboek / Druk 4

2025 || Paperback || A.G.M. van den Bosch e.a. || Convoy Uitgevers BV

47,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Verandermanagement met MyLab / Druk 6

2025 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Veranderen zien we steeds meer als een standaard onderdeel van bedrijfsvoering, maar veranderen is moeilijk. Verandermanagement biedt je een praktische handleiding in dit uitdagende vakgebied. Aan de hand van een geïntegreerd model krijg je een gestructureerde aanpak van veranderingen aangereikt. De auteurs gaan in op vragen die de verschillende veranderfasen vormen:

- Waarom moeten we veranderen? (Diagnose)

- Wat moeten we veranderen? (Ontwerp)

- Hoe gaan we dat aanpakken? (Context en Aanpak)

- Welke rol moet je in het veranderproces vervullen? (Managemen...

44,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Consumentengedrag, de essentie met MyLab NL toegangscode

2025 || Paperback || Saar Bossuyt e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Consumentengedrag, de essentie is een praktische introductie in het vakgebied van consumentengedrag. Het vakgebied geeft inzicht in beslissingen bij het kopen, gebruiken en afdanken van producten. Door te begrijpen wat consumenten drijft en hun denkpatronen te herkennen, kunnen bedrijven hun aanbod en strategieën beter afstemmen op de behoeften van de klant. Wie consumenten beter begrijpt, kan een diepere connectie met hen maken.

Het boek maakt (aankomende) professionals op een toegankelijk...

41,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 39,85
+
Bestel

Recruitment met MyLab / Druk 4

2025 || Paperback || Ardiënne Verhoeven || Pearson Benelux B.V.

Op een arbeidsmarkt die voortdurend in beweging is, worden organisaties en mensen bij elkaar gebracht door recruiters. Dat maakt recruitment tot een prachtig vak, waarover echter ook veel verschillende meningen bestaan.

Want er is niet één manier van rekruteren die goed is. Wat vandaag werkt, werkt morgen niet meer. Het vakgebied blijft sterk in ontwikkeling.

In Recruitment staan de volgende uitgangspunten centraal:

• De arbeidsmarkt bepaalt de recruitmentagenda: wie wil rekruteren, moe...

27,50
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

Hocus pocus?

Organisatieproblemen ontrafelen, duurzaam impact maken

2025 || Paperback || Jan Willem Nuis || FLOOT || met inkijkexemplaar

Je hebt een opdracht, project of casus waarin je een organisatieprobleem moet oplossen. Hoe voorkom je dat je te snel conclusies trekt en een oplossing presenteert waarop niemand zit te wachten? Of erger, dat je een advies schrijft

dat in een bureaula verdwijnt?

Dit boek helpt je om je grondig te oriënteren en duurzaam impact te maken op organisatieproblemen door samen met betrokkenen te ontdekken wat er echt speelt. Je zult merken: de eerste definitie van het probleem is nooit de definitie ...