Zoekfilters

Uitgever
Coutinho (2)

Voor de HBO-docent (3)

Een overzicht van literatuur dat relevant is voor docenten binnen het hoger onderwijs.

15,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 15,15
+
Bestel

De APA-richtlijnen / Druk 2

Over literatuurverwijzing en onderzoeksrapportage

2020 || Paperback || Petra Poelmans e.a. || Coutinho || ook als eBook

In het hoger onderwijs krijgt onderzoek een steeds belangrijkere positie. Alle opleidingen hebben het een stevige plaats in het curriculum gegeven en vaak is er ook een leerlijn ‘onderzoeksvaardigheden’ ontwikkeld. Onderzoek heeft zich tot een leerstrategie ontwikkeld, die bijdraagt aan de professionalisering van de student. In veel gevallen zijn verschillende docenten vanuit hun specialismen betrokken bij de begeleiding van het onderzoek. Dit kan voor studenten leiden tot onduidelijkheid...

22,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 21,80
+
Bestel

Maak er geen punt van!

Feedback geven op schrijfproducten

2021 || Paperback || Monica Koster e.a. || Coutinho || ook als eBook

Feedback is een zeer effectief middel om leerlingen en studenten beter te leren schrijven. Maar wanneer in het schrijfproces geef je feedback, waar geef je feedback op en hoe formuleer je je feedback? In het boek Maak er geen punt van! bespreken de auteurs deze kwesties en bieden ze docenten van alle onderwijsniveaus houvast bij het geven van effectieve feedback op schrijfproducten.

Het boek is gebaseerd op de laatste wetenschappelijke inzichten op het gebied van schrijfvaardigheid en beschri...

32,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,88
+
Bestel

Effectieve feedback geven bij schrijven

Over activerende feedback en schrijfbegeleiding

2022 || Paperback || Joy de Jong e.a. || Boom

Taal(vaardigheids)vakken in het hbo worden steeds meer geïntegreerd. Vanuit het idee dat hbo-instellingen een communicatief competente young professional moeten afleveren op de arbeidsmarkt, is dat geen gekke gedachte. Wel betekent dit dat ook binnen vakken die niet primair gericht zijn op het verbeteren van de taalvaardigheid van studenten, er meer en explicieter aandacht moet zijn voor communicatieve vaardigheden: presenteren, gesprekken voeren, luisteren, lezen en: schrijven.

Steeds meer...