Study books (16)

55,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
including 5% discount 53,15
+
Add to cart

Salesvaardigheden / Druk 2

2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;

* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;

* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...

49,90
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
including 5% discount 47,41
+
Add to cart

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || view preview pages

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

82,50
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
including 5% discount 78,38
+
Add to cart

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || view preview pages || also available as eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...

59,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
including 5% discount 56,95
+
Add to cart

Merkpositionering

brug tussen marketing en communicatie

2016 || Paperback || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.

Waarom kiezen voor Merkpositionering?

* veel aansprekende en actuele voorbeelden;

* aandacht voor theorie én praktijk;

* handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.

Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor all...

61,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 58,43
+
Add to cart

Handboek managementvaardigheden / Druk 6

2018 || Paperback || Robert E. Quinn e.a. || Academic service || view preview pages

Handboek managementvaardigheden is uitgegroeid tot een standaardwerk om

toekomstige managers voor te bereiden op hun complexe en dynamische taken.

Het boek heeft een praktische invalshoek door de vele voorbeelden, oefeningen en

opdrachten. De opbouw en de toon van Handboek managementvaardigheden maken

het zeer geschikt voor het hoger onderwijs, voor zelfstudie en als naslagwerk.

De basis van dit boek is het concurrerende waardenmodel.

Dit model maakt duidelijk welke vaardigheden essentieel zijn voor

effectief management. Deze nieuwe druk richt zich op de competenties die voor een succesvol manager belangrijk zijn. Een manager moet kunnen schakelen tusse...

28,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 27,54
+
Add to cart

Extreem klantgericht / Druk 3

2022 || Paperback || Danielle de Jonge || Van Duuren Media || view preview pages

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Ni...

37,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 35,63
+
Add to cart

Mijn Binnenste Buiten / Druk 1

werken aan je professionele identiteit

2019 || Paperback || Manon Ruijters e.a. || Boom || view preview pages

Het wordt steeds belangrijker om te weten waar je als professional voor staat, wat je basis is, waar je van bent, wat onvervreemdbaar van jou is en je kleur geeft. Dat helpt je in sturing geven aan je eigen ontwikkeling, in het vergroten van veerkracht en wijsheid, en het verstevigen van je eigen expertise.

Waar de auteurs in het boek 'Je Binnenste Buiten' een model hebben ontwikkeld rondom professionele identiteit en de theorie uiteenzetten, is dit een praktijkboek. In dit boek wisselen pra...

68,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 65,50
+
Add to cart

Praktisch Bedrijfsrecht / Druk 5

2022 || Paperback || Joris Fiers e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

- Sterke koppeling tussen de theorie en de praktijk;

- sluit aan bij de belevingswereld van hbo-studenten;

- bevat veel voorbeelden en oefencasussen.

Praktisch Bedrijfsrecht biedt inzicht in de belangrijkste juridische zaken die zich afspelen in het bedrijfsleven. Onderwerpen als rechtsvormen, vestiging, (koop)overeenkomsten, aansprakelijkheid, intellectueel eigendom, faillissement, personeel, mededinging, personen- en familierecht en internationale handel komen aan bod. Dit boek geeft docent...

37,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 36,05
+
Add to cart

Zo maak je een risicoanalyse / Druk 1

2009 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

De serie Zo maak je een plan ondersteunt studenten bij het maken van beroepsproducten. Het is daarmee een ideale praktische aanvulling op de bestaande literatuur, maar vervangt deze niet. Zowel de compacte boekjes als de websites geven studenten concrete instrumenten in handen voor het maken van beroepsproducten. Volgens een vast format met voorbeeldmodellen, oefeningen en korte casuïstiek kunnen studenten zelfstandig aan de slag.

79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 75,95
+
Add to cart

Financieel management voor het MKB / Druk 4

2022 || Paperback || André Heezen || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

- Gedetailleerde beschrijving van de financiële besturing van het mkb;

- behandelt een groot aantal bedrijfseconomische, juridische en fiscale onderwerpen;

- zeer praktijkgericht en sluit aan bij nieuwe ontwikkelingen in het mkb.

In Financieel management voor het MKB staat de financieel-economische besturing van micro- en kleine ondernemingen centraal: eenmanszaken, vennootschappen onder firma en besloten vennootschappen. Aan de hand van een fictieve onderneming behandelt het een groot aanta...