Studieboeken (15)

64,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Strategisch merkenmanagement met MyLab / Druk 5

2022 || Paperback || Kevin Lane Keller e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede en duurzame manier te beheren. Het merk is vaak een van de meest waardevolle assets in een organisatie.

Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. M...

70,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 67,40
+
Bestel

Bedrijfseconomie voor het hbo (Opgaven) / Druk 4

2022 || Paperback || Edward van Balen e.a. || Boom || ook als eBook

Dit opgavenboek bevat voor elk hoofdstuk uit het theorieboek Bedrijfseconomie voor het hbo (ISBN 9789024408597) opgaven en inzichtvragen. Bedrijfseconomie voor het hbo geeft een heldere inleiding in het vakgebied. In deze methode komen de onderneming, de kostenvraagstukken, de financiering, de verslaggeving en de financiële analyse aan de orde. Het onderscheid tussen opbrengsten en kosten enerzijds en ontvangsten en uitgaven anderzijds krijgt volop aandacht. De winst-en-verliesrekening, het ...

27,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,55
+
Bestel

Inleiding Recht- Theorieboek (editie 2023/2024)

2022 || Paperback || mr. Jelte Kinderman || AcademicStore

Theorieboek:

Door de compacte weergave van de leerstof, de vele casussen, voorbeelden en schema’s is dit boek ideaal ter voorbereiding op hoor- en werkcolleges.

Elk hoofdstuk bevat een samenvatting, uitleg van centrale begrippen (en in het Werkboek leerzame vragen en oefententamens) om nog betere studieresultaten te behalen!

Inclusief handig register voor trefwoorden, wetsartikelen en jurisprudentie.

Deze uitgave is onderdeel van de Serie Recht in Hoofdlijnen en in combinatie met het Werkbo...

40,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Marketing: modellen en berekeningen, 2e herziene editie

2022 || Paperback || Ton Borchert e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Marketing: modellen en berekeningen geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Het boek volgt de structuur van het marketingplanningsproces. De onderwerpen worden op een heldere manier uitgelegd en geïllustreerd met praktische voorbeelden en een doorlopende casus. Er wordt ruime aandacht besteed aan digitale marketing. Achter in het boek is een kernachtig overzicht opgenomen van de gebruiksmogelijkheden van alle behandelde modell...

50,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,40
+
Bestel

Operationeel management in de dienstverlening met MyLab / Druk 5

2022 || Paperback || Joyce Walstra || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening altijd centraal staat.

Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aa...

44,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Online marketing, de essentie met MyLab / Druk 2

2022 || Paperback || Nino Adamo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. De afgelopen jaren is online marketing geëvolueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Er ontstaan steeds nieuwe trends en aanvullende mogelijkheden om de relatie met de klant aan te gaan en te verdiepen.

Online marketing, de essentie geeft een compleet overzicht van het vakgebied en beschrijft...

56,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 53,20
+
Bestel

ABM4 De Fiscale Jaarrekening Theorieboek / Druk 3

2022 || Paperback || A.G.M. van den Bosch e.a. || Convoy Uitgevers BV

‘De Fiscale Jaarrekening’ behandelt de boekhoudkundige verwerking van gebeurtenissen die van invloed zijn op de fiscale jaarrekening. De belastbaarheid van de fiscale winst staat steeds centraal, met de fiscale vermogensvergelijking als ‘kapstok’. Verder wordt ook de verwerking van de diverse fusievormen besproken, evenals de overdracht van een eenmanszaak (met inbegrip van de omzetting van een eenmanszaak in een bv, en de terugkeer uit de bv). De fiscale wetgeving wordt behandeld voo...

36,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 34,68
+
Bestel

Accountmanagement 4.0

Van connecteren naar floreren

2022 || Paperback || Johan A.M. Vanhaverbeke e.a. || Acco

‘We verkopen niet, de klant koopt!’. Accountmanagement 4.0 werkt dit credo op een

heldere en inspirerende manier uit. Dit handboek integreert de laatste wetenschappelijke

inzichten uit de vakgebieden ‘inkoop’ en ‘supply chain management’ en biedt de lezer de

handvatten om de demand chain te doorgronden, een essentiële skill voor elke professionele

accountmanager.

Ten opzichte van versie 3.0 wil 'Accountmanagement 4.0' vooral komen tot een nog dieper

inzicht in de klant. Dat vergt...

34,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Het marketingplan, 4e herziene editie met MyLab

2022 || Paperback || Marian Burk Wood || Pearson Benelux B.V. || ook als eBook

Het marketingplan gaat verder waar algemenere marketingboeken vaak ophouden. Dit boek leert je stap voor stap hoe je een creatief en praktisch marketingplan schrijft. Elk hoofdstuk brengt je dichter bij je einddoel: een weloverwogen en gedegen marketingplan.

Nieuw in deze vierde editie is het model van marketingplanning dat aan het begin van elk hoofdstuk terugkeert, zodat je precies weet waar je bent in het proces. Daarnaast zijn de checklists verbeterd, met daarin nuttige vragen die iedere...

64,86
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 61,62
+
Bestel

Enterprise Agility

Een effectieve transformatie op basis van principes en practices

2022 || Paperback || Marco de Jong e.a. || Van Haren Publishing

Dit boek helpt (middel)grote organisaties bij het ontwikkelen en vergroten van enterprise agility. Anders gezegd: hoe kan je als organisatie snel en wendbaar waarde leveren in samenwerking met jouw gebruikers? De auteurs geven de lezer niet alleen zicht op wat er nodig is om tot enterprise agility te komen, ze geven ook praktische handvatten die helpen bij het uitvoeren van een dergelijke transformatie. En dit alles gebaseerd op langdurige ervaring met consultancy en trainingen bij grote orga...