Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (7)
2018 (4)
2014 (2)
2017 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (16)
Hardcover (3)

Studieboeken (19)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Value Proposition Design

How to Create Products and Services Customers Want

2014 || Paperback || A Osterwalder || Wiley

The authors of the international bestseller "Business Model Generation" explain how to create value propositions customers can't resist "Value Proposition Design" helps you tackle a core challenge of every business -- creating compelling products and services customers want to buy. This practical book, paired with its online companion, will teach you the processes and tools you need to succeed. Using the same stunning visual format as the authors' global bestseller, Business Model Generation,...

55,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Thinking Through Communication / 9th International Student Edition

An Introduction to the Study of Human Communication

2021 || Paperback || Sarah Trenholm || Taylor & Francis

The 9th edition of this textbook for hybrid introductory communication courses provides a balanced introduction to the fundamental theories and principles of communication. The book explores communication in a variety of contexts-including interpersonal, group, organizational, and mass media-and provides students the theoretical knowledge and the research and critical thinking skills they'll need to succeed in advanced communication courses and communication professions. The first section exp...

16,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Little Red Writing Book

Paperback || Brandon Royal || INGP

Mastering the ins and outs of writing involves more than just learning the rules of grammar. The Little Red Writing Book provides readers with principles to ensure their writing is readable, concise, convincing and grammatically correct. This clever guide is perfect for classrooms, English as a Second Language (ESL) learners and business people seeking to strengthen their writing skills. With The Little Red Writing Book , writers will never need to fear the big, bad world of writing again.

12,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Business Model Generation

A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers

2010 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Wiley || ook als eBook

Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don't yet have a strategy that will get you out in front of your competitors, you need Business Model Generation.Co-created by 470 "Business Model Canvas" practitioners from 45 countries, the book features a beautiful, highly visual, 4-color design that takes powe...

12,65
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Doughnut Economics

Seven Ways to Think Like a 21st Century Economist

Paperback || Kate Raworth || Random House

Remorseless financial crises. Extreme inequalities in wealth. Relentless pressure on the environment. Anyone can see that our economic system is broken. But can it be fixed?In Doughnut Economics, Oxford academic Kate Raworth identifies the seven critical ways in which mainstream economics has led us astray - from selling us the myth of 'rational economic man' to obsessing over growth at all costs - and offers instead an alternative roadmap for bringing humanity into a sweet spot that meets th...

25,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 24,69
+
Bestel

De verborgen impact

Alles voor een eco-positief leven

Paperback || Babette Porcelijn || Q || met inkijkexemplaar

Dit boek geeft inzicht in onze impact op de planeet. Die impact vindt grotendeels plaats buiten ons zicht en hij is groter dan we denken. Pas als je weet waar de grootste problemen zitten, kun je echt effectief verduurzamen.

De verborgen impact biedt houvast voor mensen die hun negatieve impact op de planeet willen ombuigen in een positieve.

57,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 55,05
+
Bestel

Media en publiek / Druk 7

theorieën over media-impact

2014 || Paperback || Connie de Boer e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.

In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van...

38,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Basisboek Interviewen / Druk 5

Handleiding voor het voorbereiden en afnemen van interwiews

2021 || Paperback || B. Baarda e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Breed inzetbaar, voor uiteenlopende gesprekken en onderwerpen;

- voorkennis niet noodzakelijk;

- praktijkgericht, met veel opdrachten.

Het Basisboek Interviewen leert studenten stapsgewijs interviews opzetten en kritisch kijken naar de eigen interviewvaardigheden. Het gaat zowel in op de voorbereiding als op het afnemen van interviews.

De vele, aansprekende opdrachten maken het mogelijk om zelfstandig aan de slag te gaan met het Basisboek Interviewen. Dankzij het aanvullende materiaal en e...

39,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,99
+
Bestel

WOW Worlds of Wonder

Experience Design for Curious People

2018 || Paperback || Erik Bär e.a. || BIS Publishers || met inkijkexemplaar

This book is about immersive experience design, the art of creating spaces that tell a story. lt's the result of 25 years of work by one of Europe's first specialised XD agencies. Starting in 1991, the authors witnessed the rise of a completely new industry, mixing graphic, spatial and theatrical arts with interaction design and personal growth. 'Worlds of Wonder' is the illustrated summary of that ongoing journey. lt is intended for everyone in the process of revealing their brand, art, hist...

37,50
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Innovation and Collaboration in the Digital Era

Paperback || Jara Pascual || De Gruyter

Innovation and Collaboration in the Digital Era provides a holistic approach to collaborative innovation, innovation management and innovation leadership. It is full of practical advice and includes 34 interviews with high-level politicians, innovation industry leaders, academics and entrepreneurs discussing the reality of innovation and how to create change for a positive impact. Many quotes are included from researchers and practitioners in the innovation field who have participated as gues...