Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Hogeschool van Amsterd... (2)
Taal
Nederlands (2)
Uitgever
Noordhoff (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

82,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 78,80
+
Bestel

Marketingcommunicatie in 14 stappen / Druk 2

2021 || Paperback || Guy van Liemt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;

- behandelt nieuwste inzichten en modellen;

- geïntegreerde benadering van on- en offline.

Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspra...

51,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Branding

2022 || Paperback || Andy Mosmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Geeft een actueel en helder overzicht van de verschillende stromingen binnen het vakgebied van branding;

- biedt met een canvas praktisch houvast voor het analyseren en activeren van merken;

- is goed gestructureerd en kan met diverse lees- en studeerroutes op meerdere manieren worden gebruikt.

BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement; ‘The Game of the Name’. Onder meer door de...

39,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,99
+
Bestel

WOW Worlds of Wonder

Experience Design for Curious People

2018 || Paperback || Erik Bär e.a. || BIS Publishers || met inkijkexemplaar

This book is about immersive experience design, the art of creating spaces that tell a story. lt's the result of 25 years of work by one of Europe's first specialised XD agencies. Starting in 1991, the authors witnessed the rise of a completely new industry, mixing graphic, spatial and theatrical arts with interaction design and personal growth. 'Worlds of Wonder' is the illustrated summary of that ongoing journey. lt is intended for everyone in the process of revealing their brand, art, hist...