Zoekfilters

Taal
Nederlands (12)
Uitgever
Noordhoff (7)
Boom (5)
Verschijningsvorm
Paperback (12)

Studieboeken (13)

69,95
Levertijd: 7 dagen
+
Bestel

Management / 15th Global Edition

Paperback || Stephen P. Robbins & Mary A. Coulter || Pearson

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. For management and non-management majors taking an undergraduate course in the principles of management.

REAL managers, REAL experiences With a renewed focus on job-relevant skills, the newest edition of this bestselling text helps management and non-management students alike better prepa...

63,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Basisboek Facility Management / Druk 3

Paperback || Bernhard Drion e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Eerste basisboek over facilitymanagement, aangevuld en becommentarieerd door docenten aan facilitymanagement-opleidingen;

- beschrijft het vak introducerend en enthousiasmerend in haar volle breedte;

- biedt afwisselend een theoretisch kader en geeft inzicht in de praktijk.

Basisboek Facilitymanagement introduceert het facilitaire vakgebied. Het geeft antwoord op vragen als: Wat is facility management? Wat doet een facility- professional? Wat zijn facilitaire producten en diensten? Hoe rich...

66,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 63,60
+
Bestel

Salesmanagement / Druk 6

Paperback || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;

- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed...

59,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Werken met supply chain management / Druk 3

Paperback || Carline van der Meer & Ad van Goor || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Biedt een brede en vernieuwende kijk op supply chain management;

- bevat veel aansprekende praktijkvoorbeelden en is geschreven vanuit de belevingswereld van de student;

- veel aandacht voor e-commerce binnen supply chain management.

Werken met supply chain management is een handboek dat een brede en vernieuwende kijk biedt op supply chain management. Het gaat allereerst in op de noodzaak van supply chain management en weidt vervolgens uit over de essentie ervan en de voorwaarden ervoor. He...

39,95
Levertijd: 20 dagen
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Databedreven marketing

Paperback || Danny Oosterveer || Noordhoff

24,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 23,70
+
Bestel

Navigeren op essentie met KPI-Dashboards

Paperback || Jako van Slooten & Eldert de Jager || Noordhoff

We hebben allemaal onze dromen, ambities en plannen. Toch slagen veel mensen en organisaties er niet in hun doel te bereiken of hun bereikte succes vast te houden. Dat ligt meer aan een gebrek aan focus op wat essentieel is, dan aan motivatie.

In Sturen op essentie met KPI-dashboards lees je hoe te sturen op succes. Met zeven heldere navigatieregels stel je voor jezelf en je organisatie vast waar je echt voor staat, waar je heen wilt en welke stappen je daarvoor moet zetten. Door het opstelle...

27,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 26,13
+
Bestel

Online invloed / Druk 1

Beter online resultaten door te begrijpen hoe je bezoekers denken, klikken en kopen

Paperback || Bas Wouters & Joris Groen || Boom

Beïnvloeden van het gedrag van de bezoeker van websites doe je niet zozeer met rationele argumenten, maar door het onbewuste brein te activeren.

Minimaal tachtig procent van onze keuzes maken we met ons instinctieve, onbewuste brein, stelt Daniel Kahneman, Nobelprijswinnaar en auteur van Thinking, fast and slow. Betere online resultaten bereik je door dit onbewuste brein te begrijpen: hoe mensen denken, waarom ze klikken, en hoe ze reageren op boodschappen.

Online invloed bestaat uit drie de...

28,50
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 27,08
+
Bestel

Financieel management / Druk 4

Het verhaal achter de cijfers voor ondernemers en niet-financiële managers

Paperback || Kees van Alphen & Arco Verolme || Boom

Als ondernemer of manager van een kleine of middelgrote onderneming richt je je het liefst op je eigen vakgebied, of houd je je bezig met de commercie. Natuurlijk heb je ook interesse in de cijfers van jouw onderneming, maar dan gaat het vooral om het saldo van de bankrekening en het maken van de kostprijscalculaties.

Cijfers, rekenen, wiskunde en economie

Velen blijven liever ver van het terrein van financieel management weg. Dat heeft immers te maken met cijfers, rekenen, wiskunde en econom...

49,99
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 47,49
+
Bestel

Het groot online werkvormenboek deel 3

Dé inspiratiebron voor online vergaderingen, opleidingen en andere bijeenkomsten

Hardcover || Sasja Dirkse & Angela Talen || Boom

Het Groot Online Werkvormenboek is dé inspiratiebron voor iedereen die een succesvolle online bijeenkomst wil organiseren.

Het werken en leren op afstand is in een stroomversnelling gekomen. Leidinggevenden en andere professionals vergaderen steeds meer vanuit huis en docenten verzorgen steeds vaker online onderwijs. De experts spreken van een onomkeerbare trend. We zullen, meer dan voorheen, online blijven vergaderen, coachen en opleiden. De technische kant van het online overleggen hebben ...

39,90
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 37,91
+
Bestel

Supply Chain Meesterschap / Druk 1

Principes, voorbeelden en toepassingen

Paperback || Ed Weenk || Boom

Supply Chain Meesterschap presenteert een krachtige nieuwe leermethode. De lezer wordt in gedetailleerde levensechte praktijksituaties geplaatst en leert de impact van elke beslissing die je maakt – niet alleen voor je eigen afdeling, maar voor het hele bedrijf.

Door theorie en praktijk te integreren, creëert het boek een functieoverschrijdende mentaliteit voor studenten en professionals. Het biedt een breed spectrum van Supply Chain concepten en stelt welke problemen bedrijven moeten oplo...