Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Fontys Hogescholen (2)
Taal
Engels (3)

Studieboeken (4)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

29,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Sketching the Basics

Drawing Techniques for Product Designers

2019 || Paperback || Koos Eissen e.a. || BIS Publishers || met inkijkexemplaar

This book explains the basic sketching techniques and decisions more in depth and provides much more step-by-step example drawings, which makes it even more suitable for students and professionals who want to become better sketchers.

Sketching the Basics can be seen as the prequel to Sketching as it is more targeted at the novice designer. The Basics explains the essential techniques and effects more in detail, taking the reader by the hand and guiding him step by step through all the various...

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Products That Last

Product Design for Circular Business Models

2019 || Paperback || Conny Bakker e.a. || BIS Publishers || met inkijkexemplaar

Products that Last starts where most books on product development end. This new edition (first self-published by the TU Delft) contains new examples and insights from recent publications. From the perspective of designers and entrepreneurs, once a product has been designed, produced and sold, it disappears beyond the newness horizon. They are little aware of the opportunities that exist in the next product universe, where money is made from products in use, as well as from a product’s after...

24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Hidden Persuasion

33 psychological influence techniques in advertising

2019 || Paperback || Marc Andrews e.a. || BIS Publishers || met inkijkexemplaar

Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. What is the secret power of these messages? How do they succeed in changing our behavior?

This book analyzes advertising beyond the persuasive power of the imagery itself. It explains the psychology behind 33 effective influence techniques in visual persuasion and how to apply them.

The techniques ...

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Accountable conceptdenken

van slapend naar nalevend

2019 || Paperback || Gaby Crucq-Toffolo e.a. || BIS Publishers

Een goed concept biedt toegevoegde waarde. Een concept, ook wel de zogenaamde kapstok genoemd, opent allerlei mogelijkheden en kansen en zorgt ervoor dat keuzes maken makkelijk wordt. Hoe ontwikkel je een concept? En hoe maak je deze toegevoegde waarde zichtbaar, voelbaar en herkenbaar?

Het is voor het creëren van onderscheidend vermogen van belang dat ontwerpers rekening houden met de verwerking van het concept door de eindgebruiker. Hierbij speelt design een belangrijke rol. Dit boek geeft...