Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (218)
Hardcover (16)

Studieboeken (236)

39,50
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Dit is onderzoek! / Druk 3

Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff

- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...

86,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 82,60
+
Bestel

Handboek organisatie en management / Druk 9

Hardcover || Jos Marcus & Nick van Dam || Noordhoff || top 10 voorgeschreven ORM

- praktijkgerichte inleiding op het vakgebied;

- behandelt actuele thema’s zoals digitale business transformatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen;

- met uitgebreide online ondersteuning, talrijke opdrachten en actuele cases.

Handboek organisatie en management is een interactieve en praktijkgerichte inleiding op het vakgebied. De theorie van management en organisatie wordt door de bekende auteurs Jos Marcus en Nick van Dam helder uitgelegd aan de hand van veel praktijkvoorbeelden. H...

54,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 52,20
+
Bestel

Duurzame bedrijfsvoering

Paperback || Theo van Houten || Noordhoff

- Heldere inleiding in duurzame bedrijfsvoering;

- behandelt bedrijfseconomische modellen die speciaal gericht zijn op duurzaamheid;

- geeft een compleet overzicht van verschillende modellen en soorten rapportages.

In Duurzame bedrijfsvoering staat het duurzame beleid van organisaties centraal. Het boek gaat in op hoe organisaties continuïteit behouden door evenwicht te vinden tussen economische, ecologische en sociale prestaties. Soms moet de bedrijfsvoering van een organisatie worden herzi...

55,00
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 52,25
+
Bestel

Praktisch Internationaal Recht / Druk 2

Paperback || Mr.M.S. Beck-Soeliman & Mr.G.J.W.M. Kipping LL.M. || Noordhoff

- Zeer geschikt voor hbo-studenten;

- speelt in op de actualiteit;

- bevat verdiepende informatie over internationale thema’s.

Met Praktisch Internationaal Recht maken hbo-studenten kennis met de hoofdlijnen van het internationale recht. Met vele actuele praktijkvoorbeelden, openingscasussen en oefenvragen wijst het boek de weg binnen de soms abstracte internationaalrechtelijke werkelijkheid.

39,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Communicatiestrategie / Druk 3

Paperback || Wil Michels || Noordhoff

- Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën;

- geschreven door de auteur van het Communicatie handboek;

- sterke balans tussen theorie en praktijk.

Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt de studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederl...

48,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 46,50
+
Bestel

Rekenen-wiskunde in de praktijk - Kerninzichten / Druk 3

Paperback || W. Oonk, R. Keijzer, S.A. Lit, J.F.M. den Engelsen, A.T.E. Lek, C. Waveren Hogervorst & F. Barth || Noordhoff

- Een duidelijke opbouw en structuur;

- goede voorbereiding op de onderwijspraktijk;

- veel (online) oefenmogelijkheden voor studenten.

Dit boek beschrijft in 31 kerninzichten wat de belangrijkste wiskundige inzichten zijn die leerlingen in hun basisschoolloopbaan moeten verwerven. Voorbeelden uit de praktijk verduidelijken ieder kerninzicht. De 31 kerninzichten zijn gebundeld in de hoofdstukken 'Gehele getallen', 'Gebroken getallen', 'Meten' en 'Meetkunde en verbanden'.

Het eerste hoofdstuk ...

92,50
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 87,88
+
Bestel

Algemene wet inzake rijksbelastingen / Druk 13

Paperback || S.C.W. Douma e.a. || Wolters Kluwer Nederland B.V.

Algemene wet inzake rijksbelastingen vormt voor studenten een onmisbare inleiding in het fiscale bestuursrecht. Daarnaast is ook de fiscale praktijk - advieskantoren, overheid en rechterlijke macht - gebaat bij dit actuele en inzichtelijke handboek over de formele fiscale verplichtingen van de burger en de rechtsbescherming tegenover de inspecteur.

De uitgave behandelt een breed scala aan thema’s omtrent de grondslagen en toepassing van de Algemene wet inzake rijksbelastingen. Zo krijgt de ...

24,99
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Nieuwe plantengids voor onderweg

Alle veelvoorkomende planten in Europa

Paperback || Claus Caspari & Thomas Schauer || Tirion Natuur

De nieuwe plantengids voor onderweg van Thomas Schauer biedt maar liefst 1150 veelvoorkomende planten - bomen, struiken en grassen - afgebeeld in gedetailleerde aquarellen. De grote verscheidenheid aan planten maakt het voor de beginnende natuurvorser lastig om soorten te onderscheiden. Deze handige gids, overzichtelijk gerangschikt op kleur, biedt uitkomst. Met bij elke soort beknopte informatie over bloeitijd, hoogte, kenmerken en biotoop van de plant. De uitklapbare flappen vormen een prak...

30,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 29,40
+
Bestel

Lean Management Systeem

Hoe Toyota de organisatie succesvol maakt

Paperback || Jan Wijnand Hoek, Mariël Koopmans, Tim Wolput & Toshio Horikiri || Boom

In Lean Management Systeem worden de filosofie en methodiek van de managementstijl (Shokuba Kasseika) van Toyota, het zogenoemde TMS, uitvoerig beschreven.

Centraal staat de supportive managementstijl die gericht is op het ontwikkelen van een lerende organisatie, op teamontwikkeling en op persoonlijke groei van medewerkers.

Deze managementstijl stelt organisaties in staat een competitieve voorsprong te ontwikkelen via het toepassen van het verbetersysteem (Lean). Achtereenvolgens wordt aandac...

61,50
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 58,43
+
Bestel

Marketing, de essentie met MyLab NL / Druk 14

Paperback || Philip Kotler & Gary Armstrong || Pearson Benelux B.V.

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Aan de basis hiervan liggen het doorgronden van de behoeften en wensen van de klant, het besluit welke deelmarkten de organisatie het best kan bedienen, en de ontwikkeling van waardeproposities waarmee de organisatie klanten aan zich kan binden, ze kan behouden en groei kan realiseren. Al...