Zoekfilters

Auteur
Wil Michels (2)

Studieboeken (6)

70,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 67,40
+
Bestel

Retailmarketing / Druk 7

Paperback || Frank Quix || Noordhoff

- Standaardwerk voor het vakgebied retailmarketing;

- uitgebreide aandacht voor operationele toepassing van de theorie;

- beantwoordt de vraag ‘Hoe werkt retailmarketing in de praktijk?’.

In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is.

Het boek helpt studenten feitenkennis op te bouwen over retail en brengt hen tegelijkertijd begrip bij over ...

85,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 81,65
+
Bestel

Marketing Kernstof / Druk 9

Paperback || Hans Vosmer & John Smal || Noordhoff

Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel...

39,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Communicatiestrategie / Druk 3

Paperback || Wil Michels || Noordhoff

- Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën;

- geschreven door de auteur van het Communicatie handboek;

- sterke balans tussen theorie en praktijk.

Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt de studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederl...

58,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Communicatie handboek / Druk 6

Paperback || Wil Michels || Noordhoff

- Zeer toegankelijk en aansprekend voor studenten;

- beknopt en volledig overzicht van het vakgebied;

- sterke verbinding tussen theorie en praktijk.

Communicatie handboek leert (aankomende) professionals op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Het boek biedt een beknopt en toch volledig overzicht van het vakgebied en is zeer toegankelijk, mede dankzij het heldere taalgebruik. Communicatie handboek kan met recht een standaardwerk wo...

76,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 73,10
+
Bestel

Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B / Druk 7

Paperback || Gerbrand Rustenburg, Ton de Gouw & Allert de Geus || Noordhoff

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;

- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019);

- veel praktijkvoorbeelden en cases.

Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management.

In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de vers...

64,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Consumentengedrag, de basis / Druk 6

Paperback || André Weber || Noordhoff

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;

- praktijkgerichte benadering;

- te gebruiken in compacte modules.

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...