Zoekfilters

Verschijningsvorm
Hardcover (2)

Studieboeken (3)

69,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Klinische Psychologie 2 / Druk 3

Diagnostiek en behandeling

Hardcover || E. Simon, E. de Hullu, G. Smeets & H.T. van der Molen || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Bevat een nieuw hoofdstuk over transdiagnostische behandelvormen;

- activeert studenten zich te verdiepen en verbanden te leggen;

- de theorie is gebaseerd op de DSM-5.

Klinische psychologie. Diagnostiek en behandeling biedt een overzicht van het huidige werkveld met de focus op diagnostiek en behandeling van psychische problemen. Het eerste deel beschrijft de processen van diagnosticeren, behandelen en indiceren van cliënten. Het tweede deel belicht de diagnostische werkzaamheden en beh...

45,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 43,65
+
Bestel

Inleiding groepsdynamica / Druk 3

Paperback || Gert Alblas & Willem Vos || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Biedt studenten de kennis om gedrag te beschrijven, te verklaren en te beïnvloeden;

- met de recentste onderzoeken en inzichten;

- aandacht voor virtuele samenwerking.

Inleiding Groepsdynamica van Gert Alblas en Willem Vos reikt studenten de kennis aan om het gedrag van mensen in groepen te beschrijven, te verklaren en te beïnvloeden. Helder beschreven theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden wisselen elkaar af. Alle hoofdstukken sluiten af met oefeningen waarmee de student meer inzic...

67,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Consumentengedrag / Druk 7

Hardcover || Jeske Nederstigt & Theo Poiesz || Noordhoff || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

- Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;

- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;

- met onderwerpen als big data, neuromarketing en onbewust gedrag.

Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag geeft studenten inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. De belangrijkste drijfveren van consumenten komen aan bod, evenals de wisselwerking ...