Studieboeken (13)

Niet beschikbaar

Duden Allgemeinbildung: Deutschland - Alles, was man wissen muss

Hardcover || Duden redaktion || Bibliograph. Instit. GmbH

VON A BIS Z: DIE BUNTE REPUBLIK DEUTSCHLAND

Deutschland zählt zu den beliebtesten Ländern weltweit. Doch trotz seiner Popularität ist vielen nicht bekannt, was unser Land eigentlich ausmacht. Wer weiß schon, in welchen Bundesländern die schönsten Barockschlösser stehen? Oder welche Nationalparks und Seen jährlich Tausende Besucher anlocken? Der neue Duden „Deutschland – Alles, was man wissen muss“ ist dafür der ideale Deutschlanderklärer. Auf fast 400 Seiten stehen die wichtig...

102,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 97,80
+
Bestel

Taxatieleer Vastgoed 2 / Druk 5

Hardcover || Peter van Arnhem, Tom Berkhout & George G.M. ten Have || Noordhoff

Taxatieleer Vastgoed biedt je een praktische inleiding in twee delen in de verschillende onderdelen van de algemene taxatieleer. Up-to-date, praktijkgericht en een onmisbaar studieboek voor jou als (toekomstige) vastgoedprofessional.

Waarom kiezen voor Taxatieleer Vastgoed 2?

* Nederlandstalig standaardwerk op het gebied van taxatieleer;

* onmisbaar studieboek voor iedere (toekomstige) vastgoedprofessional;

* up-to-date en praktijkgericht.

Taxatieleer Vastgoed 1 brengt je de grondslagen bij van de...

62,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 59,80
+
Bestel

De Communicatieprofessional

een inleiding tot theorie en praktijk van het beroepenveld

Hardcover || Piet Hein Coebergh || Noordhoff

Dit boek beschrijft wat communicatie betekent voor organisatiedilemma’s en welke rol een bachelor of master Communicatie daarin kan vervullen. Geschreven voor studenten van opleidingen in het hoger onderwijs op het gebied van communicatie of economie.

- Koppeling met bedrijfskunde;

- wetenschappelijke onderbouwing;

- aansluiting op het gehele beroepenveld.

69,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Klinische psychologie

theorieën en psychopathologie

Hardcover || Henk T. van der Molen, Ellin Simon & Jacques van Lankveld || Noordhoff

- Standaardwerk op het gebied van klinische psychologie;

- volledig geactualiseerd naar de DSM-5;

- uitgebreide digitale ondersteuning.

Klinische psychologie is een standaardwerk op het gebied van klinische psychologie. Het omvat een theoretische inkadering van het klinische veld, een beschrijving van verschillende psychische stoornissen en theorie rondom classificatie, diagnostiek en behandelmethoden.

Het boek bestaat uit vier delen. De eerste twee delen geven een schets van het vakgebied en...

55,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 53,15
+
Bestel

Materiaalkunde / Druk 4

de kern van duurzame bouwkunde en civiele techniek

Hardcover || M.W. Verver & A.L.A. Fraaij || Noordhoff

Een belangrijk onderdeel in de ontwerpfase van een bouwproces, is de keuze van materialen. Materiaalkunde geeft uitgebreid antwoord op alle mogelijke materiaalwensen, omschrijft de contactvlakken tussen materiaalkeuze en gebruikswaarde, en gaat in op klimaat- en milieu-invloeden.

Waarom kiezen voor Materiaalkunde?

* beschrijving van alle mogelijke bouwmaterialen;

* aandacht voor duurzaamheid;

* handige ondersteunende website met extra oefenmateriaal.

Mies van der Rohe zei eens: "Architectuur ...

Niet beschikbaar

Management met MyLabNL / Druk 12

Hardcover || Stephen P. Robbins & Mary Coulter || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Wat betekent het om een goede manager te zijn? Wat doet een manager precies? Waar komt management eigenlijk vandaan? Op al deze vragen en meer vind je in Management het antwoord. De managementcyclus - flexibiliseren, investeren in daadkracht, daadkrachtig handelen en beheersen - loopt als rode draad door dit boek. Door deze cyclische benadering leer je wat het betekent om manager te zijn en hoe divers het werkgebied is. Management is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. Het is ee...

60,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 57,48
+
Bestel

Gedrag in Organisaties met MyLab NL / Druk 12

Hardcover || Stephen P. Robbins & Timothy A. Judge || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Gedrag in organisaties biedt een evenwichtige uiteenzetting van alle belangrke elementen van gedrag in organisaties (GiO), met aandacht voor zowel de traditionele onderwerpen als actuele zaken. Dit boek is geschreven in een informele stl, en is voorzien van veel voorbeelden en illustratief materiaal. Op die manier worden de theorieën concreet toegepast, en wordt het gedrag van mensen in organisaties beter verklaard. Het belangrkste doel van dit boek is dat lezers het verband zien tussen GiO-...

51,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Psychoanalytische theorievorming en de DSM-5

Ontwikkeling en psychopathologie

Hardcover || M.H.M. de Wolf || Coutinho

Sinds Sigmund Freud hebben vele stromingen elkaar opgevolgd binnen de psychoanalyse. Het is een uitdaging om overzicht te houden over deze verschillende benaderingen, hoe ze gerelateerd zijn tot elkaar en hoe ze passen binnen het wetenschappelijk kader.

Psychoanalytische theorievorming en de DSM-5 is een complete, overzichtelijke en diepgaande inleiding in de theorievorming van psychoanalyse. Alle grote namen komen aan bod, zoals Mahler, Klein en Kohut. Deel I behandelt de theorieën, zoals h...

Niet beschikbaar

De Franse Revolutie

Hardcover || Noah Shusterman || Veen Media

De Franse Revolutie was een van de belangrijkste episodes uit de wereldgeschiedenis, vol met opzienbarende figuren en dramatische gebeurtenissen. Zij toonde de mensheid op zijn best en zijn slechtst: oprechte en nobele idealen ging hand in hand met machtswellust en ongeremde bloeddorst. Shusterman komt met een frisse kijk op deze periode die nog altijd enorm populair en relevant is. Een gedurfde interpretatie van de Franse Revolutie waarbij religie en seksualiteit een cruciale rol speelden.

Niet beschikbaar

Human2Human: de nieuwe klantrelatie

onderscheidend verkopen met échte aandacht

Hardcover || Daniëlle de Jonge || Van Duuren Management || met inkijkexemplaar

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

In dit prikkelende boek beschri...