Zoekfilters

Taal
Engels (2)
Nederlands (2)
Uitgever
Noordhoff (3)

Studieboeken (4)

79,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Export Management: A European Perspective

Paperback || Hans Veldman (Red.) || Noordhoff || met inkijkexemplaar

This new English edition of Export Management is more accessible and transparent, using the export strategy as its structuring principle. The book focuses on the integration of all aspects of the export business and the implementation of export strategies in the daily business practice.

50,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 48,40
+
Bestel

250 Managementbegrippen

Paperback || Gert-Jan Melker || Noordhoff

250 Managementbegrippen is een handig naslagwerk met de belangrijkste begrippen in het vakgebied Management en Organisatie. Elk begrip en de achtergrond ervan wordt kort toegelicht. Juist omdat de begrippen niet alleen voorzien zijn van een korte omschrijving, maar concreet toegelicht worden aan de hand van voorbeelden, grafieken en tabellen, is dit naslagwerk een onmisbare aanvulling op de huidige literatuur. Een verbinding naar het werk van een aantal belangrijke denkers en vernieuwers in d...

51,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 49,35
+
Bestel

101 Management Models

Paperback || Marijn Mulders || Noordhoff

Management models: many students will come across them in their studies, yet it is only when actually working with them that the function and benefit of management models are revealed. Students often find it hard to select and apply management models. This textbook will assist them to do so. 101 Management Models is aimed particularly at students of economic and technical studies and social sciences in higher education.

58,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 55,58
+
Bestel

Internationale marketing

Paperback || Svend Hollensen || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:

* de beslissing tot internationaliseren

* welke markten te betreden

* de keuze voor strategie├źn die daartoe gehanteerd worden

* het ontwerpen van het exportplan

* de toepassing van dit plan

Door dit traject van beslissingen te volgen biedt Internationale marketing een compleet overzicht van het vakgebied exportmanagement. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktij...