Zoekfilters

Verschijningsjaar
2015 (2)

Studieboeken (6)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

38,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Handboek e-business / Druk 6

digitaal in het centrum van elke strategie

Paperback || Boudewijn Raessens || Boom

Beter presterende bedrijven vinden voortdurend manieren om de input van de klant te verzamelen en te gebruiken. Succesvolle bedrijven creëren waarde voor de klant, voor de medewerkers, voor de investeerders en voor de samenleving. De winnaars van de toekomst zijn bedrijven die online en offline echt weten te integreren, die waarde bieden op verschillende momenten en daardoor relevant zijn voor de klant. 'Je gaat het pas zien als je het door hebt', zei Johan Cruijff. Strategie gaat beperkt ov...

51,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Algemene economie voor het bedrijf / Druk 1

Macro-, meso- en micro-economie voor de onderneming

2022 || Paperback || Hieronimus van Sassen || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Economische kennis speelt een hoofdrol bij het opzetten en voortbestaan van iedere commerciële organisatie. De methode Algemene economie voor het bedrijf geeft een integraal beeld van het samenspel tussen economie in het groot, economie in de directe omgeving van het bedrijf en de economie in de onderneming zelf.

De samenhang die deze methode zo aanbrengt tussen de macro-, meso- en micro-economie, maakt dat s...

40,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Bouwen aan Organisatie Identiteit

sturen op waardecreatie, reputatie en verandering met het corporate merk

Paperback || Tibor van Bekkum || Boom

Organisatie Identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties. Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief. Het is een voorwaarde voor een sterke reputatie, creëert concurrentievoordeel, draagt bij aan winstgevendheid en is succesfactor voor cultuurverandering. Dit boek laat zien hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn. En hoe organisaties doelgericht en doelbewust kunnen bouwen aan hun identit...

70,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 67,21
+
Bestel

Basisboek bedrijfskunde / Druk 4

Een inleiding in management en ondernemerschap

2018 || Paperback || Sytse Douma e.a. || Boom

Basisboek bedrijfskunde is een zeer toegankelijke inleiding voor iedere student die later in een organisatie gaat werken. Doel van de methode is de lezer een overzicht te geven van de belangrijkste basisbegrippen en inzichten van de bedrijfskunde..

In elk hoofdstuk komen de volgende vier elementen terug:

Het hoofdstuk begint met een casus (behalve hoofdstuk 9; in dat hoofdstuk begint elke paragraaf met een casus);

Kernwoorden en -begrippen staan in de marge;

De tekst wordt op veel plaatsen o...

58,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Basisboek bedrijfskunde / Druk 5

Een inleiding in management en ondernemerschap

2024 || Paperback || Sytse Douma e.a. || Boom

Basisboek bedrijfskunde is een toegankelijke inleiding op de vakken bedrijfskunde en bedrijfseconomie. Het behandelt alle aspecten die voor een goede bedrijfsvoering van belang zijn, zoals:

strategie en organisatie van een onderneming;

marketing;

operationeel management;

financieel management.

In Basisboek bedrijfskunde vind je een helder overzicht van de belangrijkste bedrijfskundige basisbegrippen en inzichten. Elk hoofdstuk start met een praktische casus en sluit af met een samenvatting en...

30,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,74
+
Bestel

Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning

stappenplan bij strategische verkoopplanning

Paperback || Ruud de Haas || Boom

Over het schrijven van een goed strategisch verkoopplan is relatief weinig theorie beschikbaar. Veel verkoopleiders schrijven het plan puur op gevoel en ervaring. Maar om een goed plan te kunnen schrijven, kan een theoretische onderbouwing niet ontbreken. Hoe kun je op een slimme manier de theorie koppelen aan de praktijk en dit op papier zetten? Het strategisch verkoopplan beoogt de lezer hiervoor de nodige handreikingen te doen.

Dit boek biedt een stappenplan voor consultants en studenten in...