Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (2)

35,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 33,25
+
Bestel

Conceptdenken

Hardcover || Gaby Crucq-Toffolo e.a. || BIS Publishers

In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers en communicatieprofessionals.

Dit boek is het eerste Nederlandse boek dat aan de hand van een twintigtal Nederlandse cases de theorie en praktijk van conceptdenken en conceptontwikkeling in kaart ...

32,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 30,40
+
Bestel

Design. think. make. break. repeat.

A handbook of methods

Paperback || Martin Tomitsch e.a. || BIS Publishers || met inkijkexemplaar

This handbook documents sixty methods used in design innovation projects leading to the design of new products or services. It is the first publication to bring together methods, tools and case studies that involve multiple design disciplines and perspectives - from product and service design to interaction and user experience design.

Design. Think. Make. Break. Repeat. addresses the needs of anyone interested in deploying design thinking academically or operationally inside their organisati...