Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

22,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 21,38
+
Bestel

Organisatiediagnose / Druk 1

Van onderzoek tot advies

2018 || Paperback || Karin S. Prins || Coutinho || ook als eBook

Binnen bedrijfskundige opleidingen staat probleemoplossing vaak centraal. Ontwerpgericht onderzoek, waarbij het doel is oplossingen te vinden om de gewenste situatie binnen een bedrijf te creƫren, is dan ook een veel voorkomend onderwerp binnen bedrijfskundige opleidingen.

Een juiste diagnose voor een probleem stellen op basis van goed doordacht onderzoek is echter vaak minstens zo belangrijk, omdat het de basis vormt voor een goede oplossing. De focus in dit boek ligt dan ook op diagnose-on...

21,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 20,43
+
Bestel

Een onderzoekende houding in bedrijf / Druk 1

Professionele vaardigheden voor het economisch bedrijf

2021 || Paperback || Arnout Schuitema e.a. || Coutinho || ook als eBook

Hbo-studenten moeten kritisch kunnen redeneren en argumenteren, zaken vanuit verschillende perspectieven kunnen bekijken en om kunnen gaan met complexe, soms tegenstrijdige informatie. Een onderzoekende houding in bedrijf geeft handvatten voor het aanleren van een onderzoekende houding binnen het economische domein.

Een onderzoekende houding in bedrijf leert toekomstige professionals te observeren wat er om hen heen gebeurt, er kritische vragen over te stellen, goed te evalueren en te reflecte...

27,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 26,55
+
Bestel

Praktijkonderzoek in marketing en communicatie / Druk 1

Van probleem naar advies

2014 || Paperback || Boudewijn Raessens || Coutinho || ook als eBook

Praktijkonderzoek is niet meer weg te denken uit het hbo. Ook van toekomstige marketing- en communicatieprofessionals wordt verwacht dat ze een onderzoekende houding hebben, kritisch denken en theoretisch en empirisch gefundeerde adviezen geven.

Praktijkonderzoek in marketing en communicatie biedt het gereedschap om praktijkonderzoek goed onderlegd uit te voeren. Het boek helpt je bij het opstellen van de centrale onderzoeksvraag en de deelvragen, bij het kiezen van de juiste methodes voor da...