Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (4)
2020 (3)
2021 (3)
» Toon alle opties (3)
2015 (2)
2016 (2)
2023 (2)
Categorie
Marketing (2)
Verschijningsvorm
Paperback (14)
Hardcover (4)

Studieboeken (18)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

14,69
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

The Challenger Sale

How To Take Control of the Customer Conversation

2020 || Paperback || Matthew Dixon e.a. || Penguin Books

In The Challenger Sale, Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge themWhat's the secret to sales success? If you're like most business leaders, you'd say it's fundamentally about relationships - and you'd be wrong. The best salespeople don't just build relationships with customers.

They challenge them. Matthew Dixon, Brent Adamson, and their colleagues at CEB have studied the performance of thousands of sales re...

23,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Business Model You / 2nd edition

The One-Page Way to Reinvent Your Work at Any Life Stage

2022 || Paperback || Tim Clark e.a. || Wiley

The all-new edition of the 4-color, global bestseller, Business Model You Many people dream of different careers or life paths, yet most lack a structured, practical way to reinvent themselves. The first edition of Business Model You pioneered a design-thinking approach to career reinvention. It used a single-page tool enabling readers to sketch a "personal business model" to reveal new, more satisfying career and life possibilities.

Published in 20 languages, the book has been used by hundre...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

28,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 27,50
+
Bestel

SPIN Verkooptechniek

hoe haal je grote orders binnen?

2016 || Hardcover || N. Rackham || MainPress B.V.

Wat leidt tot succes bij grote orders? Waardoor zijn sommige verkopers voortdurend beter dan hun concurrenten? Waarom werken bepaalde afsluittechnieken wel bij kleine orders maar niet bij grote? Hoe kunnen verkopers hun omzet bij grote klanten aanzienlijk verhogen? Het antwoord op al deze vragen vindt u met behulp van de SPIN-strategie.

Twaalf jaar onderzoek heeft geleid tot de verkoopstrategie die bekend staat onder de naam SPIN: Situatie-, Probleem-, Implicatie- en Nuttig-effect-vragen. De ...

12,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 12,34
+
Bestel

De kleine Covey

de zeven eigenschappen samengevat

2021 || Hardcover || Jan Kuipers e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey is al 25 jaar een klassieker. Het is het perfecte boek voor mensen die meer sturing aan hun leven willen geven. Covey-kenners Jan Kuipers en Ben Tiggelaar brengen een heldere samenvatting van dit meesterwerk, getiteld 'De kleine Covey', zodat je een eerste stap kunt zetten naar een leven met meer grip en succes. Of je nu betere keuzes wilt maken, jezelf en anderen beter wilt begrijpen of weerbaarder wilt worden in deze hecti...

67,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Basisboek Sales / Druk 3

2021 || Paperback || Robin van der Werf || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

• Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;

• sluit volledig aan op het examen NIMA A Sales;

• rijke digitale ondersteuning met o.a. toetsen, opdrachten, cases en Kennisclips

Basisboek Sales biedt studenten de kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden of beter te worden in een aantrekkelijke salesfunctie. Alle belangrijke thema’s van de salesdiscipline komen aan bod, zoals de inhoud van de verkoopfunctie, marketing, logistiek, inkoop en accountmanagemen...

52,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Salesvaardigheden / Druk 2

2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;

* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;

* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...

64,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Marketing (met MyLab) / Druk 15

De essentie

2023 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creëren van klantwaarde en betrokkenheid in een snel veranderende wereld. Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.

Naast beproefde traditionele marketingmethoden hebben marketee...

12,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 12,34
+
Bestel

De kleine Cialdini

Hardcover || Jacqueline de Jong || Business Contact || met inkijkexemplaar

Robert Cialdini schreef het boek Influence (Invloed), dat meer dan al dertig jaar hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden is: wereldwijd werden meer dan twee miljoen exemplaren verkocht. Op basis van uitgebreid onderzoek komt Cialdini tot zes 'hefbomen' om mensen te overtuigen: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.

De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beÃ...

37,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 35,63
+
Bestel

CRM in de praktijk / Druk 3

het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen

2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar

CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.

In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...