Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (5)
2020 (3)
2023 (3)
» Toon alle opties (2)
2016 (2)
2018 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (18)
Hardcover (3)
Uitgever
Noordhoff (9)
Boom (4)
Vakmedianet (3)

Studieboeken (21)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

27,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 26,59
+
Bestel

Extreem klantgericht / Druk 3

2022 || Paperback || Danielle de Jonge || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Ni...

79,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

34,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Ontwikkel je leiderschap / Druk 1

14 krachtige principes voor het versnellen van je leiderschapsontwikkeling en die van je medewerkers

Paperback || Joël Aerts || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

* Hoe kun je je leiderschap het beste ontwikkelen?

* Welke aanpak werkt echt en waar moet je op letten?

* Hoe help je anderen bij het ontwikkelen van hun leiderschap?

Leiderschap is geen doel op zich. Het is slechts een middel. Een middel

om het verschil te maken in je eigen leven, in je organisatie en in de

wereld om je heen. Daarom is het waardevol om je leiderschap te ontwikkelen. Bij jezelf en bij anderen.

'Ontwikkel je leiderschap' is je persoonlijke gids bij het versnellen van

jouw leiderschap...

33,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 31,83
+
Bestel

Kus de visie wakker / Druk 1

organisaties energiek en effectief maken

2015 || Paperback || Hans van der Loo e.a. || Boom

Visie is hot. Na vele jaren van effi ciencyverbetering, kostenreductie en

sanering, richten organisaties zich nu op dieperliggende vragen als:

waarom bestaan wij eigenlijk? Waar staan we voor? Waar willen we

heen? Wat zijn onze unieke kwaliteiten? Om deze vragen te kunnen

beantwoorden is een visie nodig. Een visie bindt mensen en geeft richting.

Het is een bron van energie en draagt bij aan een verhoogde effectiviteit.

Het is het kloppend hart van een organisatie.

Maar wat houdt visie nu prec...

69,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

58,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Handboek managementvaardigheden / Druk 6

2018 || Paperback || Robert E. Quinn e.a. || Academic service || met inkijkexemplaar

Handboek managementvaardigheden is uitgegroeid tot een standaardwerk om

toekomstige managers voor te bereiden op hun complexe en dynamische taken.

Het boek heeft een praktische invalshoek door de vele voorbeelden, oefeningen en

opdrachten. De opbouw en de toon van Handboek managementvaardigheden maken

het zeer geschikt voor het hoger onderwijs, voor zelfstudie en als naslagwerk.

De basis van dit boek is het concurrerende waardenmodel.

Dit model maakt duidelijk welke vaardigheden essentieel zijn voor

effectief management. Deze nieuwe druk richt zich op de competenties die voor een succesvol manager belangrijk zijn. Een manager moet kunnen schakelen tusse...

64,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Strategisch management / Druk 2

Spreiding, positionering en samenwerking

2019 || Paperback || Jan Eppink || Concept uitgeefgroep || met inkijkexemplaar

Strategisch management is geschreven voor studenten en managers die zich verder willen verdiepen in het vakgebied strategie. Eppink beschrijft op een duidelijke en overzichtelijke wijze de stappen die een organisatie kan nemen om tot een succesvolle strategie te komen. Na een analyse van de huidige situatie moet de manager vragen beantwoorden over de drie dimensies van strategie: spreiding, positionering en samenwerking. Vervolgens besteedt Eppink aandacht aan de implementatie van de strategi...

52,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Salesvaardigheden / Druk 2

2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;

* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;

* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...

35,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 34,15
+
Bestel

Mijn Binnenste Buiten / Druk 1

werken aan je professionele identiteit

2020 || Paperback || Manon Ruijters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Het wordt steeds belangrijker om te weten waar je als professional voor staat, wat je basis is, waar je van bent, wat onvervreemdbaar van jou is en je kleur geeft. Dat helpt je in sturing geven aan je eigen ontwikkeling, in het vergroten van veerkracht en wijsheid, en het verstevigen van je eigen expertise.

Waar de auteurs in het boek 'Je Binnenste Buiten' een model hebben ontwikkeld rondom professionele identiteit en de theorie uiteenzetten, is dit een praktijkboek. In dit boek wisselen pra...