Studieboeken (69)

26,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Zo maak je een marketingcommunicatieplan

Paperback || Daan Dondorp & Niko van der Sluijs || Noordhoff

Zo maak je een marketingcommunicatieplan biedt de student een duidelijk stappenplan voor het zelfstandig ontwikkelen van een communicatieplan. Het boek reikt de student per stap de nodige informatie aan en zet de student vervolgens aan het werk, met als uitgangspunt dat het plan een uitwerking/verdieping is van een marketingplan.

- duidelijk overzicht van traditionele en online marketingcommunicatie;

- compleet met stappenplan en praktijkgerichte cases;

- ideale aanvulling op bestaande litera...

49,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Levensmiddelen Marketing

food for you

Paperback || Emiel Peters || Noordhoff

Een uniek studieboek over eigentijdse levensmiddelenmarketing in de hedendaagse supermarkt. Levensmiddelenmarketing gaat in op de belangrijkste aspecten van marketing en category management in de levensmiddelenbranche. Het biedt de student een kijkje in de keuken en laat zien dat de levensmiddelenbranche op dit gebied ver voorop loopt. Kortom: een uitgave die op geen enkele retail- of commerciële opleiding mag ontbreken. Ook zeer inspirerend voor de professional die up-to-date wil blijven! L...

33,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Kwalitatief marktonderzoek / Druk 3

Paperback || Uta Meier || Noordhoff

Kwalitatief marktonderzoek biedt een praktische handleiding voor mensen die zelf kwalitatief marktonderzoek willen gaan doen. Het biedt actuele informatie over de mogelijkheden van het vak. De gestructureerde opzet biedt ook een leidraad voor de opdrachtgever.

24,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 23,70
+
Bestel

SPSS voor marktonderzoek / Druk 3

praktisch gebruik van SPSS bij kwantitatief marktonderzoek

Paperback || Rein Memelink || Noordhoff

Bij veel hbo-opleidingen is SPSS de standaard als softwarepakket voor het verwerken van marktonderzoeksgegevens. De organisatie van het onderwijs om SPSS-vaardigheden aan te leren is voor menige opleiding echter een hoofdpijndossier. SPSS voor marktonderzoek biedt hiervoor de oplossing. Het boek bevat (als enige in de markt) een stap-voor-stap-zelfinstructie waardoor studenten individueel, of klasgewijs in hun eigen tempo de stof kunnen doorwerken.

Waarom kiezen voor SPSS voor marktonderzoek?

* Zeer geschikt voor zelfstudi...

27,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 26,55
+
Bestel

Communicatieplanner / Druk 4

Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Direct aan de slag met het opzetten van een communicatieplan;

- bevat een compleet nieuw hoofdstuk over contentstrategie;

- meer aandacht voor social media.

Soms werken organisaties zonder plan. Ze hebben het zo druk dat er geen tijd wordt vrijgemaakt om de aanpak van communicatie op papier op te zetten. Communicatie wordt dan een ad-hoc activiteit, maar het is krachtiger als de middelen elkaar aanvullen en versterken. Een planmatige aanpak schept duidelijkheid over wat er de komende tijd ...

32,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Marketing.com 4.0 / Druk 4

praktijkboek e-commerce, social media & contentmarketing

Paperback || Wim van der Mark || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Marketing.com 4.0 is een handige praktijkgids die ingaat op het nieuwe online kijk-, lees-, klik- en koopgedrag van de consument. Met Marketing.com 4.0 leer je meer interactie en verkoop te genereren via websites.

Waarom kiezen voor Marketing.com 4.0?

* Praktijkgids voor succesvol ondernemen op internet;

* compact, praktijkgericht en toegankelijk geschreven;

* bevat de meest actuele inzichten op het vakgebied.

Marketing.com 4.0 biedt een praktische en inspirerende vertaalslag van kennis over dialo...

39,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Contentmarketing

Paperback || Suzanne de Bakker || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Tegelijkertijd is er veel behoefte aan relevante kennis en starten er steeds meer koopprocessen bij Google. Dit betekent dat er een omslag in het marketingdenken nodig is: marketing moet mensen niet langer onderbreken bij de internetactiviteiten, maar er zijn op het moment dat ze er behoefte aan hebben. Het nieuwe boek Contentmarketing legt je alles uit over deze belang...

43,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Waarde creëren met BigData-analyses

voor slimmere marketing beslissingen

Paperback || Peter Verhoef e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data;

- biedt overzicht en analysemogelijkheden;

- gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel;

- de website biedt de uitwerkingen van de cases in het boek.

Eén van de grootste hedendaagse uitdagingen voor bedrijfsleven is de explosieve groei in data: Big Data. De maatschappij, het zakenleven, en marketing raken steeds verder gedigitaliseerd. Al die gebruikers van smartphones, tablets en computers zorgen voor digitale sporen en dus potentieel waar...

39,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 37,53
+
Bestel

De Imagineer / druk 1

Ontwerp beleving met betekenis

Paperback || Gabrielle Kuiper & Bert Smit

In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het vertelt een verhaal, waardoor de gebruiker zich ermee verbonden voelt. De imagineer is de persoon die deze beleving en betekenisgeving ontwerpt en regisseert.

Dit boek gaat over de imagineer en zijn werkmethode. In drie delen wordt de manier ...

44,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Dit is marketing! / Druk 3

Paperback || Loek ten Berge, Ellen van der Aart, Frank Hagemans & Guido Winckels || Coutinho

Marketing wordt vaak gezien als een synoniem voor reclame. Natuurlijk is reclame belangrijk, maar het is slechts een klein onderdeel van het brede spectrum dat marketing heet. Dit boek behandelt al die facetten en laat studenten op een toegankelijke manier kennismaken met de wereld van marketing.

Dit is marketing! bevat alle verplichte stof voor het NIMA A Marketing examen en is opgedeeld in drie overzichtelijke delen. In deel 1 wordt de marketingfilosofie behandelt met behulp van basisbegrip...