Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (4)
Coutinho (2)

Studieboeken (8)

43,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 41,33
+
Bestel

Merkpositionering

brug tussen marketing en communicatie

Paperback || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.

Waarom kiezen voor Merkpositionering?

* veel aansprekende en actuele voorbeelden;

* aandacht voor theorie én praktijk;

* handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.

Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor all...

66,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 63,60
+
Bestel

Retailmarketing / Druk 6

Paperback || Frank Quix & L.S. Sloot || Noordhoff || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

In Retailmarketing staat de vraag hoe retailing in zijn werk gaat centraal. Het boek helpt je feitenkennis op te bouwen over de retail en geeft je toegankelijk weer hoe deze branche in elkaar zit. Zeer compleet en toch toegankelijk dankzij het heldere taalgebruik en de praktijkgerichte benadering.

Waarom kiezen voor Retailmarketing?

* standaardwerk voor het vakgebied retailmarketing;

* praktijkgericht;

* beantwoordt de vraag hoe doe ik retailing?

Dit boek leert je niet alleen wat retailing is...

40,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Salesvaardigheden / Druk 2

Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;

* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;

* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...

74,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 71,20
+
Bestel

Business marketing management / Druk 7

creëren van superieure klantwaarde

Paperback || Wim Biemans || Noordhoff

Business Marketing Management leert je hoe bedrijven die in de zakelijke markt opereren, invulling geven aan hun marketingbeleid. Deze uitgave is zeer toegankelijk dankzij het duidelijke taalgebruik en de aansprekende praktijkvoorbeelden.

Waarom kiezen voor Business Marketing Management?

* helder en toegankelijk geschreven;

* aansprekende praktijkvoorbeelden;

* handige ondersteunde website met extra studiemateriaal.

Dit boek geeft je inzicht in zakelijke markten en leert je onder andere hoe j...

36,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 34,20
+
Bestel

Basisboek Neuromarketing

Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals

Paperback || Eveline van Zeeland || Coutinho

Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.

Basisboek neuromarketing geeft een kritische en...

53,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Basisboek marketingcommunicatie / Druk 3

Paperback || Esther de Berg & Rutger Mackenbach || Coutinho

Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.

De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en...

39,99
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 37,99
+
Bestel

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Druk 3

Paperback || Marleen Bekkers e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.

Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat...

34,99
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Handboek Conversie en Customer Journey Mapping / Druk 2

haal meer uit online, leer van experts

Paperback || Patrick Petersen || Van Duuren Informatica || met inkijkexemplaar

Het online verleiden van bezoekers is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het optimaliseren van conversie is een vak op zich geworden. Een vak dat zowel de marketeer als de online specialist onder de knie wil hebben. Inzicht in de klantreis, de Customer Journey, is daarbij onontbeerlijk. Daarom schreef Patrick Petersen het Handboek Conversie & Customer Journey Mapping.

Het praktische Handboek Conversie & Customer Journey Mapping (#HCC) is een management- en studieboek. Niet alleen...