Zoekfilters

Studieboeken (2)

38,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 36,58
+
Bestel

Het merk voorbij / druk 1

Handboek voor identiteit en imago

Paperback || Rudy van Belkom || Coutinho

Steeds meer schandalen komen aan het licht, en het vertrouwen in organisaties is historisch laag. Toch zijn er nog steeds veel organisaties die zich beter voordoen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Bewapend met het internet is de consument machtiger dan ooit. De relatie die hij met een bedrijf heeft, is gelijkwaardiger, persoonlijker en transparanter geworden. Het merk voorbij laat zien dat bedrijven hier in hun communicatie rekening mee moeten houden: identiteit en imago zijn meer dan het b...

29,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 28,03
+
Bestel

Marketingstrategie in ontwikkeling / Druk 1

Van klassieke modellen naar waardenmarketing

Paperback || Anton Klop || Coutinho

Als marketeer van nu moet je met vaardigheden uit diverse disciplines volgens de laatste inzichten kunnen werken op een internationaal speelveld. Veel strategische marketingmodellen die marketeers tot hun beschikking hebben, zijn echter dezelfde als vijftig jaar geleden. Deze modellen bewijzen nog steeds hun kracht, maar verdienen wel aanpassing en aanvulling.

In Marketingstrategie in ontwikkeling worden zowel klassieke als nieuwe modellen beschreven: van de portfolioanalyse, via uitgebreide ...