Zoekfilters

Uitgever
Coutinho (2)

Studieboeken (5)

49,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Levensmiddelen Marketing

food for you

Paperback || Emiel Peters || Noordhoff

Een uniek studieboek over eigentijdse levensmiddelenmarketing in de hedendaagse supermarkt. Levensmiddelenmarketing gaat in op de belangrijkste aspecten van marketing en category management in de levensmiddelenbranche. Het biedt de student een kijkje in de keuken en laat zien dat de levensmiddelenbranche op dit gebied ver voorop loopt. Kortom: een uitgave die op geen enkele retail- of commerciƫle opleiding mag ontbreken. Ook zeer inspirerend voor de professional die up-to-date wil blijven! L...

38,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 36,58
+
Bestel

Het merk voorbij / druk 1

Handboek voor identiteit en imago

Paperback || Rudy van Belkom || Coutinho

Steeds meer schandalen komen aan het licht, en het vertrouwen in organisaties is historisch laag. Toch zijn er nog steeds veel organisaties die zich beter voordoen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Bewapend met het internet is de consument machtiger dan ooit. De relatie die hij met een bedrijf heeft, is gelijkwaardiger, persoonlijker en transparanter geworden. Het merk voorbij laat zien dat bedrijven hier in hun communicatie rekening mee moeten houden: identiteit en imago zijn meer dan het b...

29,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 28,03
+
Bestel

Marketingstrategie in ontwikkeling / Druk 1

Van klassieke modellen naar waardenmarketing

Paperback || Anton Klop || Coutinho

Als marketeer van nu moet je met vaardigheden uit diverse disciplines volgens de laatste inzichten kunnen werken op een internationaal speelveld. Veel strategische marketingmodellen die marketeers tot hun beschikking hebben, zijn echter dezelfde als vijftig jaar geleden. Deze modellen bewijzen nog steeds hun kracht, maar verdienen wel aanpassing en aanvulling.

In Marketingstrategie in ontwikkeling worden zowel klassieke als nieuwe modellen beschreven: van de portfolioanalyse, via uitgebreide ...

25,99
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 24,69
+
Bestel

Meer omzet met je webshop

in vier stappen naar een hogere conversie

Paperback || Jurjen Jongejan || Van Duuren Management || met inkijkexemplaar

Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze niet weten, is dat ze bij hun huidige bezoekers handenvol omzet mislopen. De conversie van bezoeker naar koper is dus te laag. En dat is zonde, want daarmee laten ze onnodig belangrijke omzet liggen.

In dit boek laat Jurjen Jongejan op een aansprekende en laagdrempelige manier zien hoe je de conversi...

29,99
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Omnichannel in retail

het antwoord op e-commerce

Paperback || Gino Van Ossel || Lannoo || met inkijkexemplaar

Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant

Winnaar managementboek van het jaar

Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabr...