Studieboeken (4)

26,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Zo maak je een marketingcommunicatieplan

Paperback || Daan Dondorp & Niko van der Sluijs || Noordhoff

Zo maak je een marketingcommunicatieplan biedt de student een duidelijk stappenplan voor het zelfstandig ontwikkelen van een communicatieplan. Het boek reikt de student per stap de nodige informatie aan en zet de student vervolgens aan het werk, met als uitgangspunt dat het plan een uitwerking/verdieping is van een marketingplan.

- duidelijk overzicht van traditionele en online marketingcommunicatie;

- compleet met stappenplan en praktijkgerichte cases;

- ideale aanvulling op bestaande litera...

79,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Marketing Communication Strategy

Hardcover || Ko J.M.G. Floor e.a. || Noordhoff

This textbook is designed primarily for students taking introductory courses in marketing and communications as part of their Bachelor or Master degree programmes. However, it can also be greatly advantageous to marketing communications programmes, as well as galvanize the daily activities of marketing and communications managers on the job.

47,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Strategie voor dienstverleners / Druk 3

30 managementvragen en -antwoorden

Paperback || Wouter de Vries e.a. || Noordhoff

Strategie voor Dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.

39,50
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 37,53
+
Bestel

De Imagineer / druk 1

Ontwerp beleving met betekenis

Paperback || Gabrielle Kuiper & Bert Smit

In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het vertelt een verhaal, waardoor de gebruiker zich ermee verbonden voelt. De imagineer is de persoon die deze beleving en betekenisgeving ontwerpt en regisseert.

Dit boek gaat over de imagineer en zijn werkmethode. In drie delen wordt de manier ...