Zoekfilters

Verschijningsjaar
2017 (3)

Studieboeken (4)

49,95
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 47,45
+
Bestel

E-commerce & E-business / Druk 2

Paperback || Marjolein Visser & Berend Sikkenga || Noordhoff

- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;

- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;

- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.

E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiƫnter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business beschrijft hoe organisaties...

32,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Marketing.com 4.0 / Druk 4

praktijkboek e-commerce, social media & contentmarketing

Paperback || Wim van der Mark || Noordhoff

Marketing.com 4.0 is een handige praktijkgids die ingaat op het nieuwe online kijk-, lees-, klik- en koopgedrag van de consument. Met Marketing.com 4.0 leer je meer interactie en verkoop te genereren via websites.

Waarom kiezen voor Marketing.com 4.0?

* Praktijkgids voor succesvol ondernemen op internet;

* compact, praktijkgericht en toegankelijk geschreven;

* bevat de meest actuele inzichten op het vakgebied.

Marketing.com 4.0 biedt een praktische en inspirerende vertaalslag van kennis over dialo...

39,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Contentmarketing

Paperback || Suzanne de Bakker || Noordhoff

Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Tegelijkertijd is er veel behoefte aan relevante kennis en starten er steeds meer koopprocessen bij Google. Dit betekent dat er een omslag in het marketingdenken nodig is: marketing moet mensen niet langer onderbreken bij de internetactiviteiten, maar er zijn op het moment dat ze er behoefte aan hebben. Het nieuwe boek Contentmarketing legt je alles uit over deze belang...

44,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Social Media Management

vanuit commercieel perspectief

Paperback || Marjolein Visser & Berend Sikkenga || Noordhoff

De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.

Waarom kiezen voor Social Media Management?

*...