Zoekfilters

Verschijningsjaar
2013 (2)
2014 (2)
2016 (2)

Studieboeken (9)

39,50
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 37,53
+
Bestel

De Imagineer / druk 1

Ontwerp beleving met betekenis

Paperback || Gabrielle Kuiper & Bert Smit

In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor een bepaalde kwaliteit met functionele en emotionele waarden; het vertelt een verhaal, waardoor de gebruiker zich ermee verbonden voelt. De imagineer is de persoon die deze beleving en betekenisgeving ontwerpt en regisseert.

Dit boek gaat over de imagineer en zijn werkmethode. In drie delen wordt de manier ...

59,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Basisboek entertainmentmarketing / Druk 2

Media, muziek, film, games en evenementen

Paperback || Henk Penseel || Coutinho

Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de Nederlandse entertainmentsector. Dit boek biedt een nagenoeg compleet overzicht van deze sector en hanteert hierbij marketing als rode draad.

Basisboek entertainmentmarketing bestaat uit drie delen. Deel 1 geeft een overzicht van de Nederlandse entertainmentmarkt en gaat tevens in op de geschiedenis daarvan. In deel 2 worden de specifieke marketingvereisten beschreven voor de verschillende branches: muziek, film, games, (multi)media en even...

38,50
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 36,58
+
Bestel

De kunst van cultuurmarketing / druk 2

Paperback || Ruurd Mulder || Coutinho

Het wordt er voor culturele instellingen niet eenvoudiger op: de concurrentie die zij ondervinden van andere vormen van vrijetijdsbesteding is enorm, de overheid is voorzichtig met het verstrekken van subsidies en het publiek bezuinigt op kunst en cultuur. Daarom is het van groot belang dat de culturele sector verder professionaliseert op het gebied van marketing en promotie.

In De kunst van cultuurmarketing brengt de auteur het marketingvak en de wereld van kunst en cultuur nader tot elkaar. ...

38,50
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 36,58
+
Bestel

Het merk voorbij / druk 1

Handboek voor identiteit en imago

Paperback || Rudy van Belkom || Coutinho

Steeds meer schandalen komen aan het licht, en het vertrouwen in organisaties is historisch laag. Toch zijn er nog steeds veel organisaties die zich beter voordoen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Bewapend met het internet is de consument machtiger dan ooit. De relatie die hij met een bedrijf heeft, is gelijkwaardiger, persoonlijker en transparanter geworden. Het merk voorbij laat zien dat bedrijven hier in hun communicatie rekening mee moeten houden: identiteit en imago zijn meer dan het b...

29,50
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 28,03
+
Bestel

Marketingstrategie in ontwikkeling / Druk 1

Van klassieke modellen naar waardenmarketing

Paperback || Anton Klop || Coutinho

Als marketeer van nu moet je met vaardigheden uit diverse disciplines volgens de laatste inzichten kunnen werken op een internationaal speelveld. Veel strategische marketingmodellen die marketeers tot hun beschikking hebben, zijn echter dezelfde als vijftig jaar geleden. Deze modellen bewijzen nog steeds hun kracht, maar verdienen wel aanpassing en aanvulling.

In Marketingstrategie in ontwikkeling worden zowel klassieke als nieuwe modellen beschreven: van de portfolioanalyse, via uitgebreide ...

36,00
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 34,20
+
Bestel

Basisboek Neuromarketing

Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals

Paperback || Eveline van Zeeland || Coutinho

Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.

Basisboek neuromarketing geeft een kritische en...

53,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Basisboek marketingcommunicatie / Druk 3

Paperback || Esther de Berg & Rutger Mackenbach || Coutinho

Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.

De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en...

44,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Dit is marketing! / Druk 3

Paperback || Loek ten Berge, Ellen van der Aart, Frank Hagemans & Guido Winckels || Coutinho

Marketing wordt vaak gezien als een synoniem voor reclame. Natuurlijk is reclame belangrijk, maar het is slechts een klein onderdeel van het brede spectrum dat marketing heet. Dit boek behandelt al die facetten en laat studenten op een toegankelijke manier kennismaken met de wereld van marketing.

Dit is marketing! bevat alle verplichte stof voor het NIMA A Marketing examen en is opgedeeld in drie overzichtelijke delen. In deel 1 wordt de marketingfilosofie behandelt met behulp van basisbegrip...

40,95
Levertijd: 3 dagen
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Het event als strategisch marketinginstrument / Druk 2

Paperback || Dorothé Gerritsen & Ronald van Olderen || Coutinho

In de marketing spelen events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan beleving, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Dit boek gaat over de manier waarop organisaties het event als marketinginstrument weten in te zetten om bezoekers te bereiken en te raken. Het verschaft inzicht in de strategische inzet van events aan de hand van marketingtheorieën, ondersteund met aansprekende praktijkvoorbeelden.

Het event als strategisch marketinginstrumen...