Zoekfilters

Verschijningsjaar
2019 (5)
2021 (3)
2016 (2)
» Toon alle opties (3)
2018 (2)
2022 (2)
2023 (2)
Uitgever
Noordhoff (10)
Academic service (2)
Boom (2)
» Toon alle opties (2)

Studieboeken (21)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

30,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,50
+
Bestel

Persoonlijk leiderschap / Druk 1

Voor de leider van nu

2019 || Paperback || Charlotte Staats || Uitgeverij Thema || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Word de leider die je je mensen gunt!

Dit is het boek dat je eerder had willen lezen. Want leidinggeven is soms zo eenvoudig niet. Hoe zorg je dat je team kan excelleren én houd je het voor jezelf ook nog een beetje leuk? Het antwoord op die vraag begint bij stevig persoonlijk leiderschap.

Wie ben je en waar sta je voor? Als mens en als leider? Deze vragen heb je niet van de ene op de andere dag beantwoord. En persoonlijk leiderschap is nooit klaar. Want wat voor organisaties geldt, geldt o...

74,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Operations Management / 13th global edition

Processes and Supply Chains

2021 || Paperback || Lee Krajewski e.a. || Pearson || ook als eBook

A practical, easy-to-read text with a managerial approach to operations management For undergraduate and graduate course in operations management. Operations Management: Processes and Supply Chains provides students with a comprehensive framework for addressing operational process and supply chain issues and uses a systemised approach whilst focusing on issues of current interest. The 13th Edition provides ample opportunities for students to experience the role of a manager with challenging p...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Operational excellence

van industrie tot dienstverlening

2016 || Paperback || Marcel van Assen || Academic service || met inkijkexemplaar

Je hoort het bijna in alle organisaties. En dat maakt Operational Excellence (OpX) nu belangrijker dan ooit. In veel organisaties is OpX zelfs opgenomen in de strategie. Maar wat is het precies en hoe voer je het effectief in?

OpX gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van de operationele organisatie, die daardoor steeds weer in staat is de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren. Hiervoor zijn vaak technieken zoals Lean en Six Sigma geschikt, maar ook de ...

70,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,98
+
Bestel

Werken met supply chain management / Druk 3

2020 || Paperback || Carline van der Meer e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Biedt een brede en vernieuwende kijk op supply chain management;

- bevat veel aansprekende praktijkvoorbeelden en is geschreven vanuit de belevingswereld van de student;

- veel aandacht voor e-commerce binnen supply chain management.

Werken met supply chain management is een handboek dat een brede en vernieuwende kijk biedt op supply chain management. Het gaat allereerst in op de noodzaak van supply chain management en weidt vervolgens uit over de essentie ervan en de voorwaarden ervoor. He...

67,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Analyse van bedrijfsprocessen / Druk 12

een toepassing van denken in systemen

2019 || Paperback || Marlyse In 't Veld e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Combineert de theorie en de praktijk van het systeem- en procesdenken;

bevat veel praktijkcases en oefenvragen;

veel aanvullend materiaal online.

Analyse van bedrijfsprocessen beschrijft de theorie en de praktijk van het denken in systemen, modellen, processen en regelkringen. Studenten krijgen inzicht in de structuur van verschillende soorten bedrijfsprocessen, zoals administratie, financiën en logistiek. Het boek stelt de lezer in staat om deze processen te analyseren en knelpunten daarin ...

68,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Lean Six Sigma / Druk 2

Handleiding voor het toepassen van Lean en Six Sigma

2021 || Paperback || Willem Salentijn || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste Nederlandstalige studieboek over deze methode;

- biedt een handig en logisch stappenplan;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Lean Six Sigma is een uitgebreide introductie tot de methodes LEAN en Six Sigma om bedrijfsresultaten aantoonbaar te optimaliseren. Waar LEAN zich primair concentreert op de verwerking, kijkt Six Sigma naar de inputfactoren. Uitgangspunt hierbij is dat de bedrijfsprocessen volledig afgestemd moeten zijn op de klant.

Het boek gaat te werk aan de hand va...

49,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

50,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,40
+
Bestel

Management: Oriëntatie en inleiding / Druk 3

2015 || Paperback || Doede Keuning e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Management, oriëntatie en inleidingbiedt een overzicht van de belangrijkste thema's binnen het vakgebied management en organisatie, zonder daarbij naar volledigheid en diepgang te streven. De uitgave is daardoor zeer bruikbaar als inleiding op het vak Management en Organisatie.

41,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Handboek Lean Management

Aanpak, concepten en modellen voor het succesvol toepassen van Lean

Paperback || Marcel van Assen || Boom

Talloze organisaties zijn met Lean aan de slag gegaan. Ze geven aan dat ze goed in staat zijn het laaghangende fruit te plukken: verbeterworkshops zijn succesvol uitgevoerd, zichtbare verspillingen geëlimineerd. En in veel gevallen hebben ze kostenbesparingen gerealiseerd terwijl ze de klant sneller en beter kunnen helpen. Maar tegelijkertijd geven deze organisaties aan dat ze niet goed weten hoe ze verder moeten, hoe ze de grote besparingen moeten realiseren, laat staan dat ze precies weten...

37,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 35,63
+
Bestel

CRM in de praktijk / Druk 3

het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen

2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar

CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.

In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...