Zoekfilters

Uitgever
Vakmedianet (11)
Noordhoff (2)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (2)

Studieboeken (14)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Ontwerp Betere Business / Druk 1

nieuwe tools, skills en mindset voor strategie en innovatie

2016 || Hardcover || Patrick van der Pijl e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

De tijd dat een businessmodel jarenlang aan alle eisen voldeed, is voorbij. Concurrentie, behoeften van klanten en technologische mogelijkheden veranderen voortdurend, vaak op een onvoorspelbare manier. Als je succesvol wilt zijn in de wereld van vandaag, zul je moeten denken als een ontwerper. Ontwerpers hebben altijd al met onzekerheid te maken gehad en weten daar juist hun voordeel mee te doen. Je hebt de juiste tools en vaardigheden nodig om onzekerheid te omarmen.

In 'Ontwerp Betere Busin...

105,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 100,23
+
Bestel

Exportmanagement / Druk 7

exporteren en internationaliseren

2016 || Hardcover || Hans Veldman || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het succes van exporteren en internationaliseren is direct afhankelijk van kennis, kunde, inzicht, ervaring en samenwerking van allen die bij het proces betrokken zijn.Exportmanagement geeft een compleet overzicht van dit multidisciplinaire vakgebied.

Waarom kiezen voor Exportmanagement?

* standaardwerk op het gebied van exportmanagement;

* compleet overzicht van multidisciplinair vakgebied;

* komt voort uit een samenwerking van verschillende experts op deelgebieden.

Dit handboek kiest voor een s...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Liefde voor Leren / Druk 2

over diversiteit van leren en ontwikkelen in en van organisaties

Hardcover || Manon C.P. Ruijters || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Leren en ontwikkelen zijn processen die bij het leven horen en grotendeels van nature vorm krijgen. Elk mens leert daarbij op een eigen manier, en zo ook elk team en elke organisatie.

Alle veranderingen, dynamiek en complexiteit in organisaties en de ongekende hoeveelheid vraagstukken die professionals tegenkomen, zetten hier druk op. Het is van belang dat, wat we in aanvulling op dit natuurlijke leren doen, met zorg vormgeven. Dat betekent dat we niet voor iedereen en rondom elk vraagstuk h...

39,50
Leverbaar vanaf 31 mei
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Program Canvas

samen naar de kern van je programma

2016 || Hardcover || Theo van der Tak e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Steeds meer organisaties gebruiken programma's om hun strategische doelen te realiseren. Door programmamanagement in te zetten brengen ze focus aan. Vaak ook verbetert de samenwerking over grenzen van afdelingen en organisaties heen. Het vormgeven en realiseren van programma's gaat echter niet vanzelf.

In dit boek presenteren de auteurs het Program Canvas, een krachtig instrument voor programmateams en hun stakeholders om sneller en beter tot de kern van een programma door te dringen. Het opst...

39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Project Canvas

samen naar de kern van je project

2016 || Hardcover || Rudy Kor e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Beginnen aan een project is vaak spannend, een nieuwe uitdaging met nieuwe mensen. Maar voor je het weet, ben je bezig met ingewikkelde plannenmakerij en met het (her)schrijven van allerlei dikke projectdocumenten. Dat kan ook anders!

Voordat je een uitgewerkt projectcontract gaat schrijven, kun je beter met een Project Canvas beginnen en samen met de betrokkenen de kern van het project zichtbaar maken. Want als je niet oppast, is er al veel werk verzet zonder dat op hoofdlijnen duidelijk is ...

52,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Service excellence, Werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model

werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model

2016 || Hardcover || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016.

Een emotionele connectie met klanten ontwikkel je door ze een uitzonderlijke

klantbeleving te bieden. Klanten steeds weer weten te boeien en aan je

organisatie binden. Het is dé onderscheidende succesfactor - zowel voor het

bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Noodzakelijke voorwaarde: Service Excellence. Het werken aan een exc...

126,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 120,60
+
Bestel

Modern Hotel Operations Management

2016 || Hardcover || Tatifa Benhadda e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

The first edition of Modern Hotel Operations Management is a comprehensive and wide-ranging introduction in operational hotel management. The book merges notions from business administration, management and socially responsible entrepreneurship into a complete overview of this discipline.

Why Modern Hotel Operations Management?

* Complete and accessible standard reference work;

* connects different disciplines;

* comes with valuable online extra's.

Modern Hotel Oper...

39,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,05
+
Bestel

Praktijkboek Mindful Organiseren

methoden en oefeningen voor alert en veerkrachtig organiseren

2016 || Hardcover || Bert Slagmolen e.a. || Mediawerf

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Intervision

dialogue methods in action learning

2016 || Hardcover || Monique Bellersen e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

What questions have you heard recently that made a decisive impact on your work?

Intervision is a form of expertise development in which professionals call on their colleagues and peers to help them gain insights into the problems they have at work. A group of five to eight participants unravels a problem submitted by one participant, the case provider, by asking questions using one or another intervision method. This book explains the top 10 best intervision methods.

The book is about how to...

35,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,73
+
Bestel

Het nieuwe samenwerken: management & vakspecialisten (1e)

management & vakspecialisten

Hardcover || Ineke van der Ploeg || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

De rol van vakspecialisten in organisaties neemt steeds meer strategische proporties aan, terwijl de traditionele rol van het management afneemt. Werken betekent vaker samenwerken in gelijkwaardigheid in verschillende teams, die per thema van samenstelling veranderen: het nieuwe samenwerken.

Wanneer vakspecialisten grotere zeggenschap krijgen en verder vooraan in het besluitvormingsproces zitten, heeft dit grote voordelen voor organisaties. Er worden minder onnodige fouten gemaakt door gebrek...