Zoekfilters

Taal
Nederlands (7)

Studieboeken (8)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.

64,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Internationale marketing

2018 || Paperback || Svend Hollensen || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:

* de beslissing tot internationaliseren

* welke markten te betreden

* de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden

* het ontwerpen van het exportplan

* de toepassing van dit plan

Door dit traject van beslissingen te volgen biedt Internationale marketing een compleet overzicht van het vakgebied exportmanagement. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktij...

58,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Handboek managementvaardigheden / Druk 6

2018 || Paperback || Robert E. Quinn e.a. || Academic service || met inkijkexemplaar

Handboek managementvaardigheden is uitgegroeid tot een standaardwerk om

toekomstige managers voor te bereiden op hun complexe en dynamische taken.

Het boek heeft een praktische invalshoek door de vele voorbeelden, oefeningen en

opdrachten. De opbouw en de toon van Handboek managementvaardigheden maken

het zeer geschikt voor het hoger onderwijs, voor zelfstudie en als naslagwerk.

De basis van dit boek is het concurrerende waardenmodel.

Dit model maakt duidelijk welke vaardigheden essentieel zijn voor

effectief management. Deze nieuwe druk richt zich op de competenties die voor een succesvol manager belangrijk zijn. Een manager moet kunnen schakelen tusse...

37,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 36,05
+
Bestel

Content marketing en community management met MyLab / Druk 1

2018 || Paperback || Mascha Gerretsen e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Steeds meer merken en organisaties houden zich bezig met het maken van content en het managen van community's. Het aantal contentstrategen, contentmarketeers, social media managers en community managers neemt in rap tempo toe. Door Contentmarketing en community management leer je met een praktische en planmatige aanpak in te spelen op de marketing- en communicatie-uitdagingen van nu!

Contentmarketing en community management is het eerste, complete studieboek waarin alle processen van content...

58,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Skill Sheets / 3rd edition

An Integrated Approach to Research, Study and Management

2018 || Paperback || Rob van Tulder || Pearson || met inkijkexemplaar || ook als eBook

In today's society, there is a growing need for so-called 21st century skills, which can range from sophisticated analytical skills and practical social skills to dealing with great complexity and uncertainty. Whether you are a student, a manager or a researcher, vital skills are interconnected and require real-time application. Skill development is an integrated and lifelong accumulative process that requires a solid understanding of the type of motivation and attitude needed to make the exp...

40,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Productmanagement

een praktijkboek

2018 || Paperback || E. Schiphorst || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Veel studenten starten na hun opleiding als productmanager. Hun opdracht: nieuwe producten introduceren en succesvol maken. In de praktijk is dit echter niet eenvoudig. Tijdens hun studie zijn zij goed bekend geraakt met inkoop, marketing, verkoop en de nodige bedrijfseconomische principes. Maar hoe werkt het nu in de praktijk?

In Productmanagement wordt stap voor stap een productidee uitgewerkt tot een volledig productmanagement- en marketingplan. Aan de hand van praktijkvoorbeelden laat de ...

72,50
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 68,88
+
Bestel

Statistiek met MyLab / Druk 12

2018 || Paperback || James T. McClave e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Statistiek behandelt het verzamelen en analyseren van gegevens die nodig zn b het interpreteren van statistische onderzoeken. Het boek gaat uit van slechts een basale wiskundige voorkennis en legt vooral de nadruk op verklarende statistiek. De ontwikkeling van een statistische manier van denken staat centraal, evenals de vaststelling van betrouwbaarheid en waarde van getrokken conclusies. De voorbeelden komen zowel uit de bedrfskundige en economische praktk, als uit medisch, biologisch, techn...

43,50
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 41,33
+
Bestel

Effectief eventmanagement met MyLab / Druk 5

Zakelijke en publieksevenementen

2018 || Paperback || Lenny Klaassen || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wat voor soort evenement je ook organiseert, elk evenement is uniek en kan dus maar één keer tot een onvergetelijk succes worden gemaakt. Authenticiteit, beleving en duurzaamheid zijn daarbij sleutelwoorden. Het organiseren van een effectief evenement vraagt om een gedegen voorbereiding, kennis van het vak en de markt, een behoorlijke dosis creativiteit, logistiek inzicht en een sterk organisatorisch vermogen.

In Effectief eventmanagement komen alle onderdelen aan bod die bij het organisere...

50,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 48,40
+
Bestel

Supply Chain Management met MyLab / Druk 2

integrale ketenaansturing

2018 || Paperback || Joris Leeman || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Supply Chain Management richt zich op het afstemmen en samenwerken van partners binnen de gehele keten van fabriek tot detailhandel, met als doel een voor de klant optimaal resultaat te behalen. Aan de hand van een duidelijk model verschaft dit boek de kennis die nodig is om een succesvolle end-to-endsupplychain-strategie te ontwikkelen en uit te voeren. Vier vragen staan daarbij centraal:

* Hoe ontwerp je een end-to-endsupplychain-strategie?

* Hoe creëer je de noodzakelijke supplychain-infr...