Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)

Studieboeken (3)

45,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 43,65
+
Bestel

Klantgericht organiseren

Paperback || Els Meertens & Marijn Mulders || Noordhoff

Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu ...

97,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 93,05
+
Bestel

Management en organisatie / Druk 10

theorie en toepassing

Hardcover || D. Keuning & D.J. Eppink || Noordhoff

Management & Organisatie, Theorie en toepassing behoort tot de top van de Nederlandse managementliteratuur en wordt door vele opleidingen in het hoger onderwijs voorgeschreven. Het handboek is tevens bijzonder geschikt als naslagwerk voor managers en organisatieadviseurs in hun dagelijkse praktijk.

47,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Management & organisatie 33 cases / Druk 10

Paperback || D. Keuning || Noordhoff

Management & Organisatie, Theorie en toepassing behoort tot de top van de Nederlandse managementliteratuur en wordt door vele opleidingen in het hoger onderwijs voorgeschreven. Het handboek is tevens bijzonder geschikt als naslagwerk voor managers en organisatieadviseurs in hun dagelijkse praktijk.

In het boek komen drie kernproblemen aan de orde: het externe afstemmingsprobleem, het structureringsprobleem en het interne afstemmingsprobleem.