Studieboeken (7)

36,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 34,20
+
Bestel

Basisboek Neuromarketing

Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals

Paperback || Eveline van Zeeland || Coutinho

Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.

Basisboek neuromarketing geeft een kritische en...

53,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Basisboek marketingcommunicatie / Druk 3

Paperback || Esther de Berg & Rutger Mackenbach || Coutinho

Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.

De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en...

32,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 30,88
+
Bestel

Inleiding organisatiekunde / Druk 6

Paperback || Loek ten Berge & Marco Oteman || Coutinho || top 10 voorgeschreven ORM

Inleiding organisatiekunde geeft een kernachtig overzicht van het vakgebied organisatiekunde. Het boek is opgebouwd rond het 7S-model van McKinsey.

Na een inleidend hoofdstuk, waarin organisatiekunde in een historisch perspectief wordt geplaatst, staat in de verdere hoofdstukken steeds een van de S-begrippen uit het 7S-model centraal: strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values. In elk hoofdstuk wordt een S-begrip uitgelegd aan de hand van actuele praktijkvoorbeelden e...

32,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 30,88
+
Bestel

Culturele waarden en communicatie in internationaal perspectief

Paperback || Marinel Gerritsen & Marie-Thérèse Claes || Coutinho

Cultuur en communicatie zijn zo nauw met elkaar verweven dat cultuurverschillen automatisch leiden tot verschillen in communicatie. In Culturele waarden en communicatie wordt een overzicht gegeven van actuele theorieën over cultuurverschillen en de verschillen in verbale en non-verbale communicatie die daaruit voortvloeien.

Uitgangspunt van het boek is een vergelijking tussen Nederland en Vlaanderen, die wel dezelfde taal maar niet dezelfde cultuur hebben. De verschillen tussen beide culture...

27,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 26,13
+
Bestel

Statistische toetsen in economische toepassingen / Druk 2

Paperback || Jaap Klouwen || Coutinho

Hoe kan een chocoladefabriek bij een kwaliteitscontrole vaststellen of het gewicht van de repen inderdaad 100 gram is? Hoe betrouwbaar is de mededeling van een bedrijf dat de kosten tussen de € 100.000 en € 120.000 per maand liggen? En wanneer mag je zeggen dat een bepaald onderzoeksresultaat significant is?

Statistische toetsen in economische toepassingen behandelt de basisbegrippen uit de statistische toetsingstheorie. In de eerste drie hoofdstukken komen betrouwbaarheidsintervallen en ...

21,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 20,85
+
Bestel

Effectief samenwerken in interculturele teams

Paperback || Herman Blom & Peter Prud'homme van Reine || Coutinho

De globalisering maakt het Nederlandse bedrijfsleven steeds internationaler: buitenlandse multinationals vestigen zich in Nederland of nemen Nederlandse bedrijven over, Nederlandse bedrijven outsourcen hun diensten naar het buitenland of nemen zelf buitenlandse bedrijven over. Het is dus heel waarschijnlijk dat (toekomstige) professionals aan de slag gaan in interculturele teams. Als voorbereiding hierop is het ontwikkelen van interculturele competenties van essentieel belang.

Effectief samen...

27,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 25,65
+
Bestel

Crisismanagement / Druk 3

Organisaties bij crises en calamiteiten

Paperback || Arthur Zanders || Coutinho

Bij een crisis wordt een manager of bestuurder geconfronteerd met een heel ander soort management dan hij gewend is. Binnen zijn organisatie veranderen structuren, komen verantwoordelijkheden anders te liggen en worden de lijnen korter. Tegelijkertijd zijn de belangen groot: er kan sprake zijn van direct menselijk leed, maar ook juridische en financiële complicaties, personeelsproblemen en imagoschade liggen op de loer.

Met Crisismanagement komen managers en bestuurders van bedrijven én de ...