Zoekfilters

Verschijningsjaar
2019 (2)

Studieboeken (7)

26,00
Levertijd: 48 uur
+
Bestel

Conferencemanagement / druk 3

Congres- en vergaderorganisatie in theorie en praktijk

Paperback || John E. Moreu

In dit boek komen alle facetten van de theorie en de praktijk van professioneel conferencemanagement aan bod. De auteur bespreekt verschillende soorten bijeenkomsten met daarbij de rol van opdrachtgevers en initiatiefnemers, deelnemers, organisatoren en dienstverleners. Aan de orde komen onder andere de product- en dienstelementen, financiën, marketing en promotie, communicatietechnologie en congrestechnieken.

Het uitgangspunt van dit boek is dat de theorie noodzakelijk is, maar dat je het in...

49,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Strategisch en operationeel salesmanagement / druk 1

Handboek voor het hoger economisch onderwijs

Paperback || René van Hoften

Veel studenten van commercieel-economische opleidingen komen na hun opleiding terecht in een salesfunctie. Dit boek biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus, zowel op strategisch als op uitvoerend niveau.

In deel 1, de analysefase, wordt uitgelegd hoe je kunt vaststellen welke interne sterktes en zwaktes zich op salesterrein voordoen, en welke externe kansen en bedreigingen er bestaan. In deel 2, de beslisfase, komt aan de orde hoe de gegevens van deze...

29,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Basisboek eventmanagement / Druk 2

Van concept naar realisatie

Paperback || Gabriëlle Kuiper || Coutinho

De vraag naar gekwalificeerde eventmanagers is de afgelopen jaren in snel tempo gegroeid. Er zijn steeds meer events die aan steeds hogere eisen moeten voldoen. Een goed event creëert aandacht voor een bedrijf of organisatie, laat mensen samenkomen, zorgt voor verrassing en geeft betekenis.

Basisboek Eventmanagement bevat alle benodigde kennis voor de (toekomstige) eventmanager. Deze duizendpoot is inhoudelijk geïnteresseerd, invoelend, communicatief vaardig en gaat voor kwaliteit, inhoud en...

27,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 25,65
+
Bestel

Crisismanagement / Druk 3

Organisaties bij crises en calamiteiten

Paperback || Arthur Zanders || Coutinho

Bij een crisis wordt een manager of bestuurder geconfronteerd met een heel ander soort management dan hij gewend is. Binnen zijn organisatie veranderen structuren, komen verantwoordelijkheden anders te liggen en worden de lijnen korter. Tegelijkertijd zijn de belangen groot: er kan sprake zijn van direct menselijk leed, maar ook juridische en financiële complicaties, personeelsproblemen en imagoschade liggen op de loer.

Met Crisismanagement komen managers en bestuurders van bedrijven én de ...

30,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 28,98
+
Bestel

Organisaties in transitie

Ondernemend in een veranderende wereld

Paperback || Eric Leltz || Coutinho

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo. Veel organisaties krijgen te maken met fundamentele veranderingen in hun bedrijfsvoering. Organisaties hebben behoefte aan professionals die zowel strategisch als operationeel kunnen inspelen op steeds veranderende omstandigheden. In Organisaties in transitie staat centraal hoe (aanstaande) professionals flexibel kunnen omgaan met veranderingen, risico's kunnen inschatten en actie kunnen ondernemen in een veranderende omgeving.

Organisaties in tr...

22,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 21,38
+
Bestel

Inleiding risicomanagement

Paperback || Dennis van der Waal || Coutinho

De wereld is meer dan in het verleden aan veranderingen onderhevig. Vooral het tempo van de veranderingen en daarmee de potentiële risico's vormen een belangrijk element hierbij. Organisaties moeten goed kunnen inspelen op die risico's. Inleiding risicomanagement beschrijft op een toegankelijke manier de basisprincipes van risicomanagement. Door de diverse stappen van het risicomanagementproces te doorlopen, worden studenten zich bewust van de risico's waaraan organisaties blootgesteld worde...

29,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 28,03
+
Bestel

Leisure! / Druk 3

Inleiding in de vrije tijd

Paperback || Martijn Mulder || Coutinho

Rockfestivals, tentoonstellingen, lms, reizen, pretparken, sportwedstrijden: het leisureaanbod is groot. De industrie wordt steeds groter en professioneler en de vrijetijdsconsument wordt steeds veeleisender: leisure is big business.

Leisure! geeft een helder en toegankelijk overzicht van ons vrijetijdsgedrag en de leisuresector, een sector die uiterst dynamisch is en waarin hypes elkaar razendsnel opvolgen. Het boek biedt (toekomstig) professionals in dit werkveld een houvast om de dynamiek

...