Zoekfilters

Uitgever
Boom (2)

Studieboeken (3)

Een overzicht van studieboeken die relevant zijn binnen het onderwijs.

38,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Handboek e-business / Druk 6

digitaal in het centrum van elke strategie

Paperback || Boudewijn Raessens || Boom

Beter presterende bedrijven vinden voortdurend manieren om de input van de klant te verzamelen en te gebruiken. Succesvolle bedrijven creƫren waarde voor de klant, voor de medewerkers, voor de investeerders en voor de samenleving. De winnaars van de toekomst zijn bedrijven die online en offline echt weten te integreren, die waarde bieden op verschillende momenten en daardoor relevant zijn voor de klant. 'Je gaat het pas zien als je het door hebt', zei Johan Cruijff. Strategie gaat beperkt ov...

27,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 26,55
+
Bestel

Praktijkonderzoek in marketing en communicatie / Druk 1

Van probleem naar advies

2014 || Paperback || Boudewijn Raessens || Coutinho || ook als eBook

Praktijkonderzoek is niet meer weg te denken uit het hbo. Ook van toekomstige marketing- en communicatieprofessionals wordt verwacht dat ze een onderzoekende houding hebben, kritisch denken en theoretisch en empirisch gefundeerde adviezen geven.

Praktijkonderzoek in marketing en communicatie biedt het gereedschap om praktijkonderzoek goed onderlegd uit te voeren. Het boek helpt je bij het opstellen van de centrale onderzoeksvraag en de deelvragen, bij het kiezen van de juiste methodes voor da...

39,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Inleiding strategische marketing - Van plan naar implementatie

van plan naar implementatie

2016 || Paperback || Martin Hummelink e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie 'verplicht' de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken.

Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strate...