Studieboeken (38)
morgen verzonden
Business Model Generatie / Druk 1
Een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers
2010 || Hardcover || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar ||
top 10 voorgeschreven ORM
Business Model Generatie is een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers die verouderde businessmodellen op de schop willen nemen om de ondernemingen van de toekomst te ontwerpen. Voorbeelden van nieuwe ontwrichtende businessmodellen die het concurrentielandschap volledig veranderen zijn er inmiddels ruimschoots. Echter vaak worden ze nog niet begrepen.
Business Model Generatie beschrijft krachtige, eenvoudige en geteste hulpmiddelen waarmee u deze businessmodellen leert begrijpen...
morgen verzonden
Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1
Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen
2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'
Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.
Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...
morgen verzonden
Grondslagen van de marketing / Druk 10
2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;
- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...
The Practice of Statistics for Business and Economics / 5th edition
2020 || Paperback || David Moore e.a. || Macmillan
Look at your data. Now available with Macmillan's online learning platform Achieve, The Practice of Statistics for Business and Economics (PSBE) helps students develop a working knowledge of data production and interpretation in a business and economics context, giving them the practical tools they need to make data-informed, real-world business decisions from the first day of class. Achieve for The Practice of Statistics for Business and Economics connects the problem-solving approach and re...
Public Finance / 10th Global Edition
2014 || Paperback || Harvey Rosen e.a. || McGraw-Hill
Introducing... Public Finance, 10th Global Edition, by Harvey S. Rosen and Ted GayerRosen and Gayer's Public Finance provides the economic tools necessary to analyze government expenditure and tax policies and, along the way, takes students to the frontiers of current research and policy.
While the information presented is cutting edge and reflects the work of economists currently active in the field, the approach makes the text accessible to undergraduates whose only prior exposure to econom...
The Practice of Social Research / 15th edition
2020 || Paperback || Earl Babbie || Cengage Learning
Known as the gold standard for research methods, Babbie's THE PRACTICE OF SOCIAL RESEARCH gives you a definitive guide to research as practiced by social scientists. Combining a straightforward approach with the author's renowned sense of humor, this student-friendly text equips you with the tools and knowledge to apply research concepts as both researcher and consumer. The author emphasizes the process by showing you how to design and construct projects, introducing today's various observati...
Begegnungen B1 Kurs-/Arbeitsbuch + 2 Audio-CDs
|| Anne Buscha || Schubert-Verlag
Es ist übersichtlich strukturiert und ermöglicht den lernenden einen selbstständigen und einfachen umgang mit dem lernstoff.
em Übungsgrammatik
|| Hueber Verlag
Niveau B1 bis C1
Die em Übungsgrammatik ist die ideale Ergänzung für Lernende, die mit dem Lehrwerk em neu arbeiten, aber auch lehrwerksunabhängig einsetzbar.
Voraussetzungen: Grundstufenkenntnisse (obere Grundstufe).
Zielgruppe: Lernende der Niveaustufen B1 bis C1.
Lernziel: Vertiefung und Wiederholung der Grund- und Mittelstufengrammatik.
Konzeption: Die em Übungsgrammatik vermittelt einen Überblick über die frequenten Phänomene der deutschen Grammatik. Durch den integrierten Lösun...
morgen verzonden
Commerciële calculaties 2 / Druk 6
2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...
morgen verzonden
Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9
2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;
- state of the art kennis over digitale communicatie;
- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren v...