Filters

Verschijningsvorm
Paperback (6)
Uitgever
Noordhoff (3)
Coutinho (2)

Study books (7)

37,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
including 5% discount 36,05
+
Add to cart

Wordpress voor het MBO - 1 jaar licentie

2016 || Licentie || Rene ter Beke e.a. || Edufocus || view preview pages

Wat is WordPress voor het MBO?

WordPress voor het MBO is een lesmethode waarbij door middel van instructie video’s kennis wordt gemaakt met de WordPress software voor het bouwen van websites en webshops. Bij elke video horen opdrachten die tijdens het afspelen van de video door de student worden uitgevoerd. Om dit mogelijk te maken heeft Edufocus voor elke student een eigen “Wordpress installatie” beschikbaar.

De video’s laten de student kennis maken met het gebruik van de software. O...

55,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
including 5% discount 53,15
+
Add to cart

Salesvaardigheden / Druk 2

2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;

* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;

* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...

59,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
including 5% discount 56,95
+
Add to cart

Merkpositionering

brug tussen marketing en communicatie

2016 || Paperback || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.

Waarom kiezen voor Merkpositionering?

* veel aansprekende en actuele voorbeelden;

* aandacht voor theorie én praktijk;

* handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.

Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor all...

62,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
including 5% discount 59,80
+
Add to cart

Basisboek marketingcommunicatie / Druk 3

2016 || Paperback || Esther de Berg e.a. || Coutinho || also available as eBook

Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.

De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en...

42,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
including 5% discount 40,38
+
Add to cart

Basisboek Neuromarketing / Druk 1

Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals

2016 || Paperback || Eveline van Zeeland || Coutinho || also available as eBook

Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beïnvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.

Basisboek neuromarketing geeft een kritische en...

41,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
including 5% discount 39,43
+
Add to cart

Inleiding strategische marketing - Van plan naar implementatie

van plan naar implementatie

2016 || Paperback || Martin Hummelink e.a. || Boom || view preview pages

Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie 'verplicht' de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken.

Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strate...

95,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
including 5% discount 91,15
+
Add to cart

Business marketing management / Druk 7

Creëren van superieure klantwaarde

2016 || Paperback || Wim Biemans || Noordhoff || view preview pages || also available as eBook

Business Marketing Management leert je hoe bedrijven die in de zakelijke markt opereren, invulling geven aan hun marketingbeleid. Deze uitgave is zeer toegankelijk dankzij het duidelijke taalgebruik en de aansprekende praktijkvoorbeelden.

Waarom kiezen voor Business Marketing Management?

* helder en toegankelijk geschreven;

* aansprekende praktijkvoorbeelden;

* handige ondersteunde website met extra studiemateriaal.

Dit boek geeft je inzicht in zakelijke markten en leert je onder andere hoe j...