Zoekfilters
› Hogeschool Rotterdam (45)
› Saxion (32)
› Hogeschool Utrecht (25)
» Toon alle opties (10)
› Management algemeen (26)
› Economie, recht en bed... (7)
› Economie en bedrijf al... (5)
» Toon alle opties (10)
› Businessmodel (4)
› Exact, Techniek & Onde... (2)
› Management & bedrijfsk... (2)
» Toon alle opties (3)
Studieboeken (81)
vandaag verzonden
Business Vocabulary in Use - Intermediate / 3rd edition
with Answers and enhanced ebook - Self-study and Classroom Use
2017 || Paperback || Bill Mascull || Cambridge University Press
The words you need to communicate with confidence in business today. Vocabulary explanations and practice for intermediate (B1 to B2) students and professionals looking to improve their knowledge and use of business English. This book is perfect for both self-study and classroom activities.
Inside the book is a code for an ebook that can be used online with Macs, PCs and tablets. It can also be downloaded to iOS and Android tablets using the free Cambridge Bookshelf app. The ebook has the sam...
vandaag verzonden
Dit is onderzoek! / Druk 3
2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;
- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;
- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.
Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...
vandaag verzonden
Sociale psychologie (met MyLab) / Druk 10
2022 || Paperback || Elliot Aronson e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De sociale psychologie onderzoekt hoe onze gedachten, gevoelens en gedragingen worden beïnvloed door anderen. In een wereld waarin het menselijk gedrag steeds weer blijft verrassen en onderzoeksresultaten totaal anders kunnen uitpakken dan verwacht, biedt dit boek een stevige basis waarop je jouw kennis van het vakgebied verder kunt verbreden. Door de theorie en onderzoeksresultaten in een herkenbare context te plaatsen en in verband te brengen met de dagelijkse werkelijkheid wordt de stof h...
vandaag verzonden
Gesprekken in organisaties / Druk 7
2022 || Paperback || Yvonne Gramsbergen-Hoogland e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Behandelt zowel twee- als groepsgesprekken;
- elk gespreksonderwerp wordt apart behandeld waardoor het modulair ingezet kan worden;
bevat veel opdrachten.
Gesprekken in organisaties heeft de afgelopen decennia duidelijk zijn waarde bewezen. Het wordt bij tientallen opleidingen in het hoger onderwijs gebruikt en is hét standaardwerk in Nederland en België over professionele gespreksvoering in organisaties.
Gesprekken in organisaties bestaat uit drie delen:
In deel I worden de basisvaardigh...
vandaag verzonden
Bedrijfsinformatiesystemen met MyLab / Druk 17
2023 || Paperback || Kenneth C. Laudon e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Informatiesystemen behoren tot de belangrijkste middelen die bedrijfsmanagers tot hun beschikking hebben voor het bereiken van operationele excellentie, het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten, het verbeteren van de besluitvorming en het behalen van concurrentievoordeel.
Bedrijfsinformatiesystemen legt een uitgebreide theoretische basis voor het vakgebied en splitst de kennis op in vier delen: (1) organisaties, management en de netwerkonderneming; (2) IT-infrastructuur; (3) kerntoepa...
vandaag verzonden
Procesmanagement in de praktijk / Druk 2 (Heruitgave)
2021 || Hardcover || Hugo Hendriks || Concept uitgeefgroep
Dit boek verschaft inzicht in het managen van de processen die essentieel zijn voor elke moderne organisatie. De nieuwste kennis en theorie uit het vakgebied zijn voor u gebundeld, u beter in staat de efficiëntie en effectiviteit van werkprocessen binnen uw organisatie te optimaliseren.
Het boek bestaat uit twee prettig leesbare delen. Deel I vormt de basis en legt uit hoe u procesmanagement in vier stappen kunt toepassen in uw organisatie: plan, do, check en act. Deze stappen vormen samen e...
vandaag verzonden
Risicomanagement / Druk 7
2021 || Paperback || Sonja Janicijevic || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Een geïntegreerde benadering van risicoanalyse,-reductie en -financiering;
- aandacht voor actuele ontwikkelingen én klassieke beginselen;
- introductie in aanverwante disciplines.
Ondernemen is risico nemen. Gestructureerd omgaan met risico’s neemt onzekerheden weg en draagt bij aan een beter ondernemingsresultaat. Risicomanagement beschrijft de ontwikkeling van deze discipline, de doelstellingen, uitgangspunten en het proces van risicomanagement. Het boek leert studenten hoe zij risic...
vandaag verzonden
Kwaliteitsmanagement / Druk 5
Een praktische handleiding voor de invoering van kwaliteitszorg
2023 || Paperback || Bernadette van Pampus || Boom || met inkijkexemplaar
Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.
Kwaliteitsmanagement is een praktijkgericht boek voor studenten en iedereen die betrokken is bij de kwaliteitszorg binnen een organisatie. Dit onderwerp is relevanter dan ooit, in een tijd waarin organisaties niet meer alleen kunnen concurreren op prijs, maar ook aandacht moeten schenken aan kwaliteit en betrouwbaarheid.
Het boek biedt praktische tips om de eerste stappen te zetten ...
vandaag verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
vandaag verzonden
Marketing (met MyLab) / Druk 15
De essentie
2023 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creëren van klantwaarde en betrokkenheid in een snel veranderende wereld. Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.
Naast beproefde traditionele marketingmethoden hebben marketee...