Filters

No more filters available

Study books (2)

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 28,45
+
Add to cart

Online invloed / Druk 1

Beter online resultaten door te begrijpen hoe je bezoekers denken, klikken en kopen

2021 || Paperback || Bas Wouters e.a. || Boom

Beïnvloeden van het gedrag van de bezoeker van websites doe je niet zozeer met rationele argumenten, maar door het onbewuste brein te activeren.

Minimaal tachtig procent van onze keuzes maken we met ons instinctieve, onbewuste brein, stelt Daniel Kahneman, Nobelprijswinnaar en auteur van Thinking, fast and slow. Betere online resultaten bereik je door dit onbewuste brein te begrijpen: hoe mensen denken, waarom ze klikken, en hoe ze reageren op boodschappen.

Online invloed bestaat uit drie de...

51,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
including 5% discount 48,93
+
Add to cart

Set Invloed en Online invloed

2022 || Paperback || Robert Cialdini e.a. || Boom