Online invloed / Druk 1

Beter online resultaten door te begrijpen hoe je bezoekers denken, klikken en kopen

Voorzijde
27,50
Met 5% studentenkorting
Voor 26,13 i
Levertijd: 48 uur
+
Bestel
ISBN: 9789024426355
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Bas Wouters & Joris Groen
Druk: 1
Pagina's: 192
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2020
NUR: Management algemeen

Beïnvloeden van het gedrag van de bezoeker van websites doe je niet zozeer met rationele argumenten, maar door het onbewuste brein te activeren.

Minimaal tachtig procent van onze keuzes maken we met ons instinctieve, onbewuste brein, stelt Daniel Kahneman, Nobelprijswinnaar en auteur van Thinking, fast and slow. Betere online resultaten bereik je door dit onbewuste brein te begrijpen: hoe mensen denken, waarom ze klikken, en hoe ze reageren op boodschappen.

Online invloed bestaat uit drie delen die zich richten op de belangrijkste doelen van de online marketeer: het verhogen van conversie- en salescijfers, effectiever communiceren, en het vergroten van de merkwaarde. Op zeer praktische wijze zetten de auteurs uiteen hoe je overtuigingstechnieken zoals de zeven principes van Cialdini kunt toepassen. Het boek is zowel een naslagwerk met een wetenschappelijke achtergrond als een praktisch handboek met voorbeelden en concrete handvatten.

Voor wie is dit boek geschreven?

Voor de (content)marketeer, copywriter, customer journey expert en UX-designer die zijn (toekomstige) klant wil overtuigen door zijn online resultaten te verbeteren.

'A must-read for everyone in the field of online persuasion.' - Dr. Robert Cialdini

Lees meer