Zoekfilters
› Hogeschool Rotterdam (13)
› Christelijke Hogeschoo... (6)
› Hogeschool Utrecht (5)
» Toon alle opties (6)
› Boom (24)
› Bohn Stafleu van Loghu... (13)
› Coutinho (13)
» Toon alle opties (15)
› Noordhoff (5)
› Pentagan Books (5)
› Acco (4)
› Vakmedianet (4)
› Wolters Kluwer Nederla... (4)
› Pearson Benelux B.V. (3)
› Academic service (2)
› Business Contact (2)
› Intertaal (2)
› Nieuw Amsterdam (2)
› Samenwerkende Uitgever... (2)
› Springer (2)
› Syntax Media (2)
› Van Haren Publishing (2)
› Educatieve uitgaven al... (9)
› Management algemeen (9)
› Accountancy en adminis... (6)
» Toon alle opties (27)
› Didactiek (4)
› Geneeskunde algemeen (4)
› Taal BVE-sector (MBO +... (4)
› Communicatiekunde alge... (3)
› Filosofie algemeen (3)
› Franse taal, letterkun... (3)
› Onderwijskunde (3)
› Orthopedagogiek (3)
› Privaatrecht en mediat... (3)
› Psychotherapie en ande... (3)
› Technische wetenschapp... (3)
› Algemene economie (2)
› Algemene sociale weten... (2)
› Economie en bedrijf al... (2)
› Exacte vakken en infor... (2)
› Exacte vakken en infor... (2)
› Geschiedenis algemeen (2)
› Logopedie (2)
› Management algemeen|Ec... (2)
› Mens en maatschappij H... (2)
› Nederlandse taal- en l... (2)
› Onderwijs en opvoeding (2)
› Ontwikkelingspsycholog... (2)
› Psychiatrie (2)
› Psychologie algemeen (2)
› Talen algemeen (2)
› Talen onderwijs (4)
› Economie & management (3)
› Lerarenopleiding (3)
» Toon alle opties (4)
Studieboeken (127)
vandaag verzonden
Taal & Didactiek: Begrijpend lezen / Druk 4
2012 || Paperback || Rolf Robbe e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Kinderen van deze tijd krijgen steeds meer te maken met een (stort)vloed aan informatie op hun telefoon en computer, in boeken en via de tv. Het is belangrijk dat ze daar snel en zorgvuldig mee om kunnen gaan: waar gaat deze tekst over, wat wil die van mij en (hoe) reageer ik erop? Dat vergt complexe leesvaardigheden zoals je leesdoel stellen, teksten selecteren, de kern eruit halen, de tekst beoordelen en je reactie bepalen. Begrijpend lezen wordt daardoor een steeds belangrijker vak in de b...
vandaag verzonden
De thoraxfoto
een stapsgewijze beoordeling
2012 || Paperback || M.J. Tip e.a. || Bohn Stafleu van Loghum || met inkijkexemplaar
De thoraxfoto is het meest gebruikte beeldvormende onderzoek binnen de gezondheidszorg. Het verschaft de aanvrager een bron aan informatie over pathologie die ten grondslag kan liggen aan de symptomen waarmee een patiënt zich presenteert. Het beoordelen van een thoraxfoto is dan ook een basisvaardigheid voor iedere arts. In dit boek staat het toepassen van een stapsgewijze beoordeling van de thoraxfoto centraal. Het aanhouden van een vaste volgorde in de beoordeling voorkomt dat bepaalde str...
vandaag verzonden
Basisboek Pathologie, niveau 4 / Druk 3
2015 || Paperback || Wim Hendriks e.a. || ThiemeMeulenhoff bv
vandaag verzonden
Werkwoorden in vorm nieuw - Frans
2012 || Paperback || Pascale Rousseau || Intertaal
Overzicht van de belangrijkste werkwoorden Frans. Links een overzicht van de vervoegingen, rechts voorbeeldzinnen en bijzonderheden.
Doelgroep: Beginners, halfgevorderden en gevorderden.
- de vervoegingen van 75 regelmatige en onregelmatige werkwoorden, die dienen als modelvervoeging
- op de linkerpagina’s steeds een overzicht van de vervoegingen van de belangrijkste werkwoorden
- op de rechterpagina’s voorbeeldzinnen, bijzonderheden en leertips
- elk werkwoord wordt visueel ondersteund ...
vandaag verzonden
Systeemdenken / Druk 2
van goed bedoeld naar goed gedaan
2022 || Paperback || Jaap Schaveling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Hoe komt het dat grotere inspanningen van de afdeling Verkoop leiden tot een lagere omzet? Waarom neemt de werkdruk alleen maar toe, ook als we hulp inhuren? Hoe goed we het allemaal ook bedoelen, met sommige 'oplossingen' verergeren we de problemen juist. Hoe is die paradox te omzeilen?
Systeemdenken geeft nieuw inzicht in complexe situaties. Elke organisatie is een systeem dat uit onderdelen bestaat. Systeemdenken leert je te zien hoe die onderdelen elkaar beïnvloeden. Zo ontdek je de vaste...
vandaag verzonden
Praktische grammatica Engels
2025 || Paperback || Christine House e.a. || Intertaal || met inkijkexemplaar
Praktische grammatica Engels is een leer- en oefenboek waarin de basisgrammatica van het Engels op een overzichtelijke manier wordt aangeboden en uitgelegd.
vandaag verzonden
Zakelijke communicatie voor professionals / Druk 6
2012 || Paperback || Daniel Janssen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Zakelijke communicatie voor professionals integreert en presenteert deze kennis en inzichten in een relevante context voor elke professional zoals adviseren, presenteren, samenwerken, overtuigen, verkopen en communiceren bij een crisis. Op deze manier werken studenten (en andere gebruikers) gericht aan essentiële competenties. Niet langer staan teksten en gesprekken centraal, maar concrete taken in hun context.
vandaag verzonden
Haal meer uit jezelf in de professionele samenwerking
2012 || Paperback || Jeroen Wouters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Als (aankomend) professional kom je vaak terecht in complexe organisaties, waar veel flexibiliteit en verantwoordelijkheid voor je eigen ontwikkeling wordt gevraagd. Dat vereist een hoge mate van kennis en inzicht in je eigen kwaliteiten en de wijze waarop je deze kunt inzetten in de samenwerking met anderen. De volgende vragen spelen daarbij een belangrijke rol:
* Wat zijn mijn unieke kwaliteiten?
* Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de kans krijg om deze kwaliteiten in te zetten?
* Hoe kan ik ze ...
vandaag verzonden
Het nieuwe sales- en accountplan
2012 || Paperback || Jan de Wilde de Ligny || Intunet
Dit boek leidt de sales- of key-accountmanager door het proces van het maken van een verkoop- of key-accountplan dat aansluit bij de eisen en mogelijkheden van het tweede decennium van deze eeuw.
vandaag verzonden
Customer Delight Strategie
enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid
2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet
Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.
Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:
*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten
*warmte en egostreling
Aan de hand van pr...