Zoekfilters
Nieuwe drukken (35)
Een overzicht met nieuwe drukken van studieboeken die relevant zijn binnen het hoger onderwijs.
morgen verzonden
Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2024/2025)
2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore || ook als eBook
Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.
(Zie ISBN 9789083433059: Marketing Vastgoed - Werkboek (editie 2024 / 2025)).
Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2024 / 2025 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Beide boeken zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’
- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assistent-M...
morgen verzonden
Marketing Vastgoed-Werkboek (editie 2024/2025)
2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Theorieboek.
(Zie ISBN 9789083241661: Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2022 / 2023)).
Dit Werkboek, evenals het Theorieboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2022-2023.
Het Werkboek bestaat uit oefententamens/oefenexamens alsmede leervragen (meerkeuze-vragen, open vragen en casusopdrachten) bij elk hoofdstuk uit het Theorieboek.
Het Theorieboek en Werkboek zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor...
morgen verzonden
Vastgoedeconomie Theorieboek (editie 2024/2025)
2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore || ook als eBook
Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.
(Zie ISBN 9789083433004: Vastgoedeconomie - Werkboek (editie 2024 / 2025)).
Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2024 / 2025 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Beide boeken zijn bestemd voor:
- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’
- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assistent-Mak...
morgen verzonden
Vastgoedeconomie - Werkboek (editie 2024/2025)
2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore
Tip: Bestel ook het bijbehorende Theorieboek.
(Zie ISBN 9789083241647: Vastgoedeconomie - Theorieboek (editie 2023 / 2024)).
Dit Werkboek, evenals het Theorieboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2023 / 2024 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).
Het Werkboek bestaat uit oefententamens/oefenexamens alsmede leervragen (meerkeuze-vragen, open vragen en casusopdrachten) bij elk hoofdstuk uit het Theorieboek.
Het Theorieboek en Werkboek zijn bestemd voor:
- de HBO-student...
Constitutioneel recht /Staatsrecht - Theorieboek / Editie 2023-2024
2024 || Paperback || mr. Jelte Kinderman || AcademicStore
In dit deel Constitutioneel recht /Staatsrecht worden de hoofdlijnen van het constitutioneel recht / staatsrecht beschreven.
Voor wie?
Dit boek (titel) is bestemd voor alle belangstellenden, maar is op de eerste plaats afgestemd op alle studenten binnen het vakgebied (titel in kleine letters) in hun rechtenstudie aan de universiteit of hbo.
Ook voor juristen, zoals advocaten en notarissen, is dit een bruikbaar praktisch boek.
Waarom?
Snel, slim en effectief voorbereid op je tentamen en colle...
Bedrijfseconomie voor het besturen van organisaties (9e editie) / Druk 9
2026 || Paperback || André Heezen || Noordhoff
Online marketing, de essentie met MyLab / Druk 3
2026 || Paperback || Pearson Benelux B.V.
De kern van de administratieve organisatie / Druk 5
2026 || Paperback || Jan-Carel Bast e.a. || Noordhoff
Principes van marketing met MyLab / Druk 9
2025 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V.
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de ...
Sportmanagement met MyLab / Druk 5
2025 || Paperback || Marije van 't Verlaat || Pearson Benelux B.V.