Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (20)
2024 (20)
2025 (15)
» Toon alle opties (9)

Studieboeken (118)

50,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,36
+
Bestel

Digital marketing en E-commerce expert / Druk 1

2022 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus

Deze methode is specifiek voor niveau 4 opleidingen die bezighouden met digital marketing, zoals voor de opleiding E-commerce manager. De student leert hoe hij succesvol een digitale strategie moet opzetten met de inzet van diverse applicaties, waaronder websites, webshops, social media apps en advertentie tools. De student krijgt een gedegen inzicht in de mogelijkheden en beschikt daarmee over alle nodige en beschikbare kennis binnen dit interessante werkveld. Hij is in staat om voor opdrach...

62,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 59,80
+
Bestel

Basisboek marketingcommunicatie / Druk 3

2016 || Paperback || Esther de Berg e.a. || Coutinho || ook als eBook

Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.

De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en...

38,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 36,58
+
Bestel

De journalist als zzp'er / Druk 1

2015 || Paperback || Yolan Witterholt || Boom

Vaste banen met contracten voor onbepaalde tijd zijn een zeldzaamheid aan het worden, ook in de journalistiek. Maar dat is niet de enige reden waarom steeds meer (bedrijfs)journalisten een eigen onderneming beginnen; de vrijheid van het freelance bestaan trekt ze aan. Voor jezelf beginnen is lang niet eenvoudig, want de concurrentie is moordend. Je moet de zaken dus praktisch aanpakken wil je bedrijf van de grond komen en overeind blijven.

Wil jij ook een journalistieke onderneming beginnen e...

13,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 13,20
+
Bestel

Werkboek Digital Marketing en E-commerce Expert / Druk 1

2022 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus

Deze methode is specifiek voor niveau 4 opleidingen die bezighouden met digital marketing. Dit betreft het werkboek waarin een verscheidenheid aan opdrachten is opgenomen. De student leert hoe hij succesvol een digitale strategie moet opzetten met de inzet van diverse applicaties, waaronder websites, webshops, social media apps en advertentie tools. De student krijgt inzicht in de diverse mogelijkheden en kan daarmee de opgedane kennis direct toepassen in de praktijk. Hij is in staat om voor ...

13,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 12,83
+
Bestel

Werkboek Basis marketing voor het MBO 2e editie

MBO student op niveau 3 en 4

2024 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus

De lesmethode “Basis Marketing voor het MBO” behandelt alle belangrijke aspecten van de moderne marketing zoals deze zich vanaf de jaren 60 heeft ontwikkeld. Dit betreft het werkboek waarin de bijbehorende opdrachten zijn opgenomen. De methode is sterk praktijkgericht en zeer toegankelijk voor de MBO student op niveau 3 en 4. De verworven kennis uit dit lesmateriaal kan direct worden ingezet!

13,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 12,83
+
Bestel

Werkboek Online Marketing voor het MBO - 10e editie

10e editie

2024 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus

32,50
Leverbaar vanaf 22 augustus
met 5% korting 30,88
+
Bestel

AI-personalisatie strategie

Werken aan klantbeleving 2.0 in marketing, sales en service

2025 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Boom

Klantverwachtingen stijgen, maar klantcontact wordt steeds onpersoonlijker. Hoe dicht je die kloof? Met AI til je klantbeleving naar het hoogste niveau.

 

Digitalisering maakt klantcontact onpersoonlijker, terwijl klanten juist verwachten dat organisaties hun data benutten om de klantbeleving te verbeteren. AI biedt ongekende mogelijkheden om personalisatie in sales, service en klantonderzoek effectief en schaalbaar toe te passen.

 

AI-personalisatie strategie laat zien hoe organisa...

89,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9

2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;

- state of the art kennis over digitale communicatie;

- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.

De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren v...

88,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 84,50
+
Bestel

Commerciële calculaties 2 / Druk 6

2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?

* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;

* reikt een overzichtelijk model aan;

* bevat veel oefenopgaven...

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Customer Experience, van cult naar cultuur

Fasegewijs de volledige organisatie CX-gedreven met het Service Excellence gedachtegoed

2024 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Veel CX-professionals lopen tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een front-officeafdeling of van een specialistische stafafdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.

Dit boek biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek van de auteurs naar de ervaringen...