Zoekfilters

Verschijningsjaar
2024 (24)
2020 (15)
2025 (14)
» Toon alle opties (10)
Categorie
Economie (3)
Financiën (3)
Administratieve organi... (2)
» Toon alle opties (3)

Studieboeken (121)

64,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Strategisch merkenmanagement met MyLab / Druk 5

2022 || Paperback || Kevin Lane Keller e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede en duurzame manier te beheren. Het merk is vaak een van de meest waardevolle assets in een organisatie.

Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. M...

69,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Privaatrecht voor Vastgoed - Theorieboek (editie 2023/2024)

2023 || Paperback || mr. Norbert Telders e.a. || AcademicStore

Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.

(Zie ISBN 9789083285917: Privaatrecht voor Vastgoed-Werkboek (editie 2023 / 2024).

Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2023 / 2024 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).

Beide boeken zijn bestemd voor:

- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’

- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assiste...

49,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2024/2025)

2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore || ook als eBook

Tip: Bestel ook het bijbehorende Werkboek.

(Zie ISBN 9789083433059: Marketing Vastgoed - Werkboek (editie 2024 / 2025)).

Dit Theorieboek, evenals het bijbehorende Werkboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2024 / 2025 (van SVM-NIVO en van de HBO’s).

Beide boeken zijn bestemd voor:

- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’

- de makelaars in opleiding voor het onderdeel van het SVM-NIVO- examen voor gecertificeerd Assistent-M...

29,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Marketing Vastgoed-Werkboek (editie 2024/2025)

2024 || Paperback || Jan Buist || AcademicStore

Tip: Bestel ook het bijbehorende Theorieboek.

(Zie ISBN 9789083241661: Marketing Vastgoed - Theorieboek (editie 2022 / 2023)).

Dit Werkboek, evenals het Theorieboek, is volledig gebaseerd op de nieuwe examen- en tentameneisen 2022-2023.

Het Werkboek bestaat uit oefententamens/oefenexamens alsmede leervragen (meerkeuze-vragen, open vragen en casusopdrachten) bij elk hoofdstuk uit het Theorieboek.

Het Theorieboek en Werkboek zijn bestemd voor:

- de HBO-studenten van de opleiding HBO / Bachelor...

62,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 59,80
+
Bestel

Managen van human resources / Druk 3

2023 || Paperback || Petra Biemans e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Het managen van een organisatie of afdeling is een veelomvattende taak. Een van de belangrijkste verantwoordelijkheden van de manager is het leidinggeven aan zijn medewerkers. ‘Managen van human resources’ biedt de (aankomende) manager theoretisch én praktisch inzicht bij het managen van personeel.

Dit boek behandelt belangrijke thema’s als strategisch humanresourcesmanagement...

66,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 63,60
+
Bestel

Marketing (met MyLab) / Druk 15

De essentie

2023 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creëren van klantwaarde en betrokkenheid in een snel veranderende wereld. Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.

Naast beproefde traditionele marketingmethoden hebben marketee...

24,50
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 23,28
+
Bestel

Het Triple Layered Business Model Canvas in de praktijk

Met het Business Model You als vierde laag

2023 || Paperback || Suzanne van Stratum || FLOOT || met inkijkexemplaar

Het ‘oude’ economisch denken, gebaseerd op een lineair model waarin groei de belangrijkste doelstelling is, is verleden tijd. Langetermijndenken, gericht op circulariteit, is de nieuwe focus. Maar hoe koppel je economische bloei aan verduurzaming en het welzijn van mensen?

Het Triple Layered Business Model Canvas heeft zich bewezen als helder, toegankelijk en logisch model om ‘nieuw-economisch’ te leren denken. De eerste van drie lagen is de ECONOMISCHE LAAG, waarin je beschrijft hoe ...

41,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 39,85
+
Bestel

Recruitment met MyLab / Druk 4

Werving, selectie, onboarding

2025 || Paperback || Ardiënne Verhoeven || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Op een arbeidsmarkt die voortdurend in beweging is, worden organisaties en mensen bij elkaar gebracht door recruiters. Dat maakt recruitment tot een prachtig vak, waarover echter ook veel verschillende meningen bestaan.

Want er is niet één manier van rekruteren die goed is. Wat vandaag werkt, werkt morgen niet meer. Het vakgebied blijft sterk in ontwikkeling.

In Recruitment staan de volgende uitgangspunten centraal:

• De arbeidsmarkt bepaalt de recruitmentagenda: wie wil rekruteren, moe...

43,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 41,75
+
Bestel

Het nieuwe sales- en accountplan

2012 || Paperback || Jan de Wilde de Ligny || Intunet

Dit boek leidt de sales- of key-accountmanager door het proces van het maken van een verkoop- of key-accountplan dat aansluit bij de eisen en mogelijkheden van het tweede decennium van deze eeuw.

27,50
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

Hocus pocus?

Organisatieproblemen ontrafelen, duurzaam impact maken

2025 || Paperback || Jan Willem Nuis || FLOOT || met inkijkexemplaar

Je hebt een opdracht, project of casus waarin je een organisatieprobleem moet oplossen. Hoe voorkom je dat je te snel conclusies trekt en een oplossing presenteert waarop niemand zit te wachten? Of erger, dat je een advies schrijft

dat in een bureaula verdwijnt?

Dit boek helpt je om je grondig te oriënteren en duurzaam impact te maken op organisatieproblemen door samen met betrokkenen te ontdekken wat er echt speelt. Je zult merken: de eerste definitie van het probleem is nooit de definitie ...