Studieboeken (61)

64,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

Strategisch merkenmanagement met MyLab / Druk 5

2022 || Paperback || Kevin Lane Keller e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken voor mensen, organisaties en de maatschappij belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede en duurzame manier te beheren. Het merk is vaak een van de meest waardevolle assets in een organisatie.

Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. M...

82,50
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 78,38
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...

44,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Online marketing, de essentie met MyLab / Druk 2

2022 || Paperback || Nino Adamo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. De afgelopen jaren is online marketing geëvolueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Er ontstaan steeds nieuwe trends en aanvullende mogelijkheden om de relatie met de klant aan te gaan en te verdiepen.

Online marketing, de essentie geeft een compleet overzicht van het vakgebied en beschrijft...

39,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Basisboek contentmarketing en community building (met MyLab)

2023 || Paperback || Irma Machielse || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Consumenten van nu bepalen zelf welke content zij wanneer tot zich nemen en bij welke communities zij zich aansluiten. Via diverse social media en communities produceren zij content en reageren zij op berichten van anderen. Hierdoor verandert de rol van communicatieprofessionals en de manier waarop zij communiceren met hun doelgroep. Steeds meer merken richten zich op het ontwikkelen van relevante content en het aangaan van een gelijkwaardige wederkerige relatie met hun publiek. Het belang va...

66,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 63,60
+
Bestel

Marketing (met MyLab) / Druk 15

De essentie

2023 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creëren van klantwaarde en betrokkenheid in een snel veranderende wereld. Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.

Naast beproefde traditionele marketingmethoden hebben marketee...

47,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Verandermanagement met MyLab / Druk 6

2025 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Veranderen zien we steeds meer als een standaard onderdeel van bedrijfsvoering, maar veranderen is moeilijk. Verandermanagement biedt je een praktische handleiding in dit uitdagende vakgebied. Aan de hand van een geïntegreerd model krijg je een gestructureerde aanpak van veranderingen aangereikt. De auteurs gaan in op vragen die de verschillende veranderfasen vormen:

- Waarom moeten we veranderen? (Diagnose)

- Wat moeten we veranderen? (Ontwerp)

- Hoe gaan we dat aanpakken? (Context en Aanpak)

- Welke rol moet je in het veranderproces vervullen? (Managemen...

41,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 39,85
+
Bestel

Recruitment met MyLab / Druk 4

Werving, selectie, onboarding

2025 || Paperback || Ardiënne Verhoeven || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Op een arbeidsmarkt die voortdurend in beweging is, worden organisaties en mensen bij elkaar gebracht door recruiters. Dat maakt recruitment tot een prachtig vak, waarover echter ook veel verschillende meningen bestaan.

Want er is niet één manier van rekruteren die goed is. Wat vandaag werkt, werkt morgen niet meer. Het vakgebied blijft sterk in ontwikkeling.

In Recruitment staan de volgende uitgangspunten centraal:

• De arbeidsmarkt bepaalt de recruitmentagenda: wie wil rekruteren, moe...

71,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 68,35
+
Bestel

Gedrag in Organisaties met MyLab / Druk 14

2020 || Paperback || Stephen P. Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Gedrag in organisaties biedt een complete maar compacte inleiding in de studie van gedrag van mensen in organisaties. De belangrijkste aspecten van gedrag in organisaties worden op overzichtelijke wijze in drie delen gepresenteerd: het individu in de organisatie, groepen in organisaties en het systeem van de organisatie.

Het boek is uniek door de verschillende perspectieven op gedrag in organisaties, de diepgaande informatie over persoonlijkheid, normen, emoties en stemmingen, en doordat er e...

63,50
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 60,33
+
Bestel

Management en Organisatie (met MyLab) / Druk 3

2023 || Paperback || Fred Rorink e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Management en Organisatie is het meest praktische handboek over het vakgebied organisatiekunde. De auteurs presenteren de theorie op een aantrekkelijke, actuele en begrijpelijke wijze. Elk hoofdstuk bevat talrijke praktijkcases ter illustratie van de theorie en die worden gecombineerd met vele oefen - vragen. De indeling van dit boek volgt een model met de onderling samenhangende deelgebieden van het organiseren: strategie, management, structuur, cultuur, processen en medewerkers. Er is ook a...

45,95
Vóór 20:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 43,65
+
Bestel

Sales- en accountmanagement met MyLab / Druk 3

2020 || Paperback || Willem van Putten e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Sales- en accountmanagement is marktleider in zijn vakgebied. Op een toegankelijke en praktijkgerichte wijze geeft het boek een compleet overzicht van sales- en accountmanagement. Hierbij wordt sales als een apart vakgebied beschouwd en wordt het salesproces in de gehele breedte behandeld, inclusief sales leadership. Dit boek geeft handvatten om salesafdelingen in staat te stellen een leidende rol te nemen om enerzijds de klant te helpen zijn missie te volbrengen, maar anderzijds de belangen ...