Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (4)

21,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 20,43
+
Bestel

Tastzin / druk 90

2008 || Paperback || A. Montagu || Spectrum

32,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,88
+
Bestel

In de frontlinie tussen hulp en recht / Druk 3

2008 || Paperback || J. de Savornin Lohman e.a. || Coutinho || ook als eBook

Op diverse terreinen als justitie, sociale zekerheid en (jeugd)hulpverlening staan professionals met één been in de wereld van politiek, beleid en wetten, en met het andere been in de werkelijkheid van de straat en de spreekkamer. Zij bevinden zich in de frontlinie tussen hulp en recht. Hoe kunnen deze frontliniewerkers de ruimte die de regels bieden optimaal benutten? Hoe legitimeren ze hun beslissingen?

Dit boek biedt (aankomende) frontliniewerkers praktijkgericht en theoretisch inzicht in...

20,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,94
+
Bestel

Wat 93.7 procent van de Nederlanders moet weten over opiniepeilingen / druk 1

2008 || Paperback || W.L. Tiemeijer || Amsterdam University Press

Een spoedcursus gezonde scepsis. 'Meerderheid Nederlanders tegen versoepeling ontslagrecht', 'PvdA zakt steeds verder weg in peilingen', 'Een op de tien Nederlanders is racistisch'?Opiniepeilingen zijn alomtegenwoordig. Continu wordt gemeten op hoeveel zetels de politieke partijen staan. Bijna dagelijks wordt gepeild wat de burgers vinden over talloze kwesties, variërend van de veiligheid in de wijk tot de nieuwste plannen van 'Den Haag'. Belangrijke informatie, want in de ogen van velen ver...

28,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 27,54
+
Bestel

Iemand zien staan

2008 || Paperback || A. van Heijst || Klement, Uitgeverij

Zonder erkenning kan een mens niet leven – zorgethiek moet zich daarrekenschap van geven. Annelies van Heijst geeft daar in dit boek een aanzet voor.

In de bedrijfsmatige en marktgerichte cure en care gaat iets wezenlijks verloren. Namelijk het schenken en ontvangen van erkentelijkheid tussen de betrokkenen. Is de gezondheidszorg zo ingericht dat patiënten, bewo ners en cliënten alleen vaktechnisch correcte zorg krijgen? Of hebben ze het gevoel dat professionals hen werkelijk zien stáán...